Wpis z mikrobloga

@Dnk: To co ty do tej pory robiłeś? Wiem, że nie każdy tak musi - wręcz nikomu tak nie życzę ale ja pracuję na siebie efektywnie od 17 roku życia - a mam 34 lata. Teraz kiedy ktoś na rekrutacji patrzy na moje cechy to oprócz twardych kompetencji widzi też to, że jestem sumienny, odpowiedzialny i nie boję się pracy.
Co chcesz robić i co robiłeś w czasie studiów? Bo
  • Odpowiedz
aplikuje od 2 tygodni na analityka biznesowego/systemowego/IT pod kątem wdrażania systemów informatycznych, gdzie spełniam wymagania, ale zero odzewu, tracę wiarę :O

@Dnk: Wiesz co - mało firm zatrudni cię na analityka od razu bez doświadczenia, nawet doświadczonego BA trzeba wdrażać i "przeszkolić" a ty w zasadzie nie masz o niczym pojęcia - bo wiedza akademicka często ma marne pokrycie z praktyką.
To co mogę ci poradzić z obserwacji mojej i
  • Odpowiedz
@dzikiczytelnik: Jeśli aplikuje na analityka to nikogo nie będą interesować prace typu ratownik/magazynier - nie umniejszam wartości tej pracy ale tak to wygląda w "korporacjach" - firmy chcą kogoś kto wniesie "wartość dodaną" a nie będzie obciążeniem.
  • Odpowiedz
@xSQr: ooo to już jakaś praktyczna porada :) Dzięki, już się rozglądam jak do tego podejść ;)

@Dnk: Większość moich znajomych tak zaczynała - nawet Szymon ode mnie z roboty, który jest dzisiaj wybitnym analitykiem, zresztą - większość dobrych testerów, których widzę przechodzą na analityków. Testerom stawia się mniejsze wymagania w rekrutacji ale pisząc potem test-case'y i dokumentację masz szansę się wykazać. Jeśli uda ci się zatrudnić jako
  • Odpowiedz