Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?, dzisiaj o mały włos nie rozmazał mnie na drodze kierowca #tesla (jadący bez autopilota czujników włączonych lub Bóg wie co jeszcze)
Czy naprawde nie można montować do samochodów elektrycznych czegoś co będzie imitowało dzwiek silnika albo #!$%@? dawało chociaż dzwięk z budy jak z Family Frost?
Tesla włączała się do ruchu do głównej ruchliwej drogi w Londynie z podwójnego skrzyżowania (schemat ciasnych, krótkich odcinków skrzyżowań podobny do Kraków) dlatego nie widziałem go przy przejściu i nagle poczułem delikatne dotknięcie na wysokości mojego kolana odwaracam się a tam #!$%@? kierowca Tesli tak samo przerażony tak jak ja bo nie wiedział czy mi coś zrobił bo też chyba mocno #poranek i nie ogarnął że przechodze przez ulice.
W Londynie Hybryd jest naprawde ogromna ilość, powiedziałbym że Priusów w Londynie jest więcej niż BMW z literką M na tylnej klapie w całej Polsce, Londyn jest głośnym miastem i ruchliwym niesłyszalne hybrydy których ledwo słychać szum opon to naprawde zagrożenie, zwlaszcza ze UK tzw "JayWalking" to standard i nie dlatego że ludzie łamią przepisy, tylko ulice są przeludnione i poruszanie się po nich jest utrudnione często.

#musk #samochody #motoryzacja #hybrydy #boldupy #londyn
Pobierz A.....h - Ja #!$%@?, dzisiaj o mały włos nie rozmazał mnie na drodze kierowca #Tesla ...
źródło: comment_fXXs2DzKtwVIdxxeW7EleqCO7xVRRW7C.jpg
  • 41
Londyn jest głośnym miastem i ruchliwym


@AmonGoeth: I to jest jeden z większych plusów ewentualnego upowszechnienia się elektryków - nagle przestałoby być tak głośno, co znacznie poprawiłoby jakość życia w mieście. Niestety w USA chyba już przeszło prawo że będzie trzeba wysyłać sygnały dźwiękowe, co niszczy jedną z ważniejszych wg mnie zalet EV. Jakoś chodzę z muzyką na słuchawkach po mieście i nigdy nikomu pod koła nie wlazłem.
@stapry: A jakby był? Albo był niewidomy? Jestem ciekawy, jak ślepy człowiek ma wiedzieć za kilkanaście lat, czy coś jedzie, kiedy 98% aut to będą bezszelestne elektryki. W mieście jest sygnalizacja, pytanie tylko co poza nim.
@selzbun: Droga hamowania w terenie zabudowanym przy prędkości 50 km/h to około 20m (razem z czasem reakcji, jak to jest w elektrykach nie wiem). Problem nie jest w maszynach tylko w ludziach.
@HetmanPolnyKoronny: Wiadomo że to kwestia przyzwyczajenia, ale uważam że nie powinno się blokować rozwiązania potencjalnie zwiększającego jakość życia przez zmniejszenie ogólnego hałasu tylko dlatego że ludzie są przyzwyczajeni. Jeżeli elektryki zaczną stanowić większy procent, to każdy się bardzo szybko przyzwyczai. Tzn. przyzwyczaiłby się, gdyby nie te durne regulacje o wywoływaniu sztucznego hałasu.
@AmonGoeth: Chcesz dyskutować-proszę bardzo.
Wytłumacz mi w takim razie, dlaczego nie sprawdzasz drogi przed wejściem na nią?
To jest przecież logiczne... no kurde nigdy nie wiesz co może się stać. Ja nie mówię, że ta sytuacja to twoja wina, mówię, że kurde nie dajcie się selekcji naturalnej. Nie żyjemy w świecie idealnym, gdzie nic złego się nie może stać. Cytując klasyk "trzeba mieć oczy dookoła głowy, a nawet jedno w dupie".
@smyl: czerwone światło nie zabrania ci wejścia na pasy ani w UK ani w USA, z tego powodu nie dostaje sie mandatu, jest dla ciebie informacją o zachowanie dodatkowej ostrożności. Skoro patrzysz na lewo i prawo czy coś sie zbliża widząc że jest czysto skupiając sie ewentualnie na skręcajacych z glownej drogi w podporządkowaną wchodzisz na przejscie a po chwili czujesz zderzak Tesli na nodze której zdarzyło się wyjechać z małej
@haussbrandt:

skoro patrzysz na lewo i prawo czy coś sie zbliża widząc że jest czysto skupiając sie ewentualnie na skręcajacych z glownej drogi w podporządkowaną wchodzisz na przejscie a po chwili czujesz zderzak Tesli na nodze