Wpis z mikrobloga

@gmitek: sprawdź ;).

Prowizja jest uiszczana przez pasażera w trakcie rezerwacji przejazdu - część z pasażerów wciąż ma darmowe rezerwacje, więc nie uiszcza dodatkowej opłaty. Dla Ciebie jako kierowcy nic się nie zmienia. Co do ceny - sprawdź w wyszukiwarce - nie mamy już rozróżnienia kolorów cen. Widocznie nie zostało to konsekwentnie zmienione w funnelu dodawania przejazdu, zgłoszę sprawę. Poza tym - cenę możesz ustalić sam. [Jacek]
Jeszcze jedna rzecz: kolory cen zawsze były proponowane dynamicznie - w zależności od innych cen. Teraz zaczynamy brać pod uwagę również zainteresowanie przejazdami w danych przedziałach cenowych i proponujemy kierowcy cenę optymalną, zresztą wyświetlamy komunikat w tej sprawie (patrz obrazek). Więc nie do końca rozumiem zarzutu, @gmitek, szczególnie, że jak pisałem - cenę możesz zmienić.

Screen jest z trasy Warszawa - Wrocław. 45 złotych, którą tutaj sugerujemy nie jest ani najwyższą,
źródło: comment_UBLm72E9fsfkgZYHR8A9NKSlM5ouU7Dl.jpg
@gmitek: Osoby, które zarejestrowały się przed 7 marca dostały dwie darmowe rezerwacje.Z różnych przyczyn - niekoniecznie ze względu na niską aktywność użytkowników, całkiem wiele osób ma jeszcze jeszcze niewykorzystany limit darmowych rezerwacji. Tym, którzy ich nie wykorzystali, będziemy o nich jeszcze przypominać (zresztą niedługo). Przeprowadzamy też różne testy, gdzie użytkownicy dostają taką możliwość, nazywamy to wewnętrznie "bonusami".

Nie mogę obiecać, że na 100% znajdziesz pasażerów. Ale robimy wszystko, by kierowcy byli