Wpis z mikrobloga

1. Bądź #beactive
2. Miej klienta ktoremu skonczyl sie karnet
3. Zadzwon by przedstawic nowa oferte
4. Zawsze sie troche dzwoni
5. Klient odbiera telefon
6. Pusc mu sygnal oczekiwania na połączenie
7. ????
8. Klientowi nie chciało się czekać, rozłączył się
9. Brak profitu

Sytuacja sprzed chwili, nie wiem #zalesie czy #chwalesie ale na pewno nie #pasta
  • 5
@yetem Tak to jest gdy callcenter jest outsourcowane do Januszexu, któremu płacą od ilości wykonanych połączeń. Kupuje #!$%@? soft do predictive dial (konsultant nie wybiera numeru wskakuje na gotowe polaczenie - Januszex nie traci czasu na nieefektywne czasy typu krotkie przerwy pomiędzy połączeniami, czas oczekiwania na połączenie) i podkręca go na maxa aby wycisnąć z ludzi jak najwięcej.