Aktywne Wpisy
Pan_Kerfus +97
Dzisiaj w Biedronce spotkała mnie miła niespodzianka. Chciałem zrobić zakupy i kupić m.in. mleko na promocji. Byłem w sklepie o 6:20, żeby mieć większe szanse na zakup produktów, które szybko znikają. I zauważyłem 2 osoby, które zaparkowały do 3 wózków sklepowych wszystkie kartony mleka, które było na promocji - cała paleta. I jakie było moje miłe zaskoczenie, gdy kasjerka im powiedziała, że klientów hurtowych nie obsługują przy kasach tradycyjnych. Mieli do wyboru
youngP +363
beka z tego matiego xdd
Proszę przejrzeć ten cały temat czy nawet negatywy na opineo. Nie ma ani jednej osoby, która pisze na nas źle dłużej niż 2-3 tygodnie, nie ma ani jednej osoby która by tu potwierdziła, że w końcu nie otrzymała swoich pieniędzy. Jaki z tego wniosek? Wszystkie sprawy rozpatrywane są pozytywnie tylko wszystko trwa, paczki trochę wracają do Chin, często giną na urzędach celnych albo są tam trzymane dłużej niż standardowa procedura. W takich sytuacjach my też zwlekamy ze zwrotem aż się coś wyjaśni.
Gdybyśmy kogoś oszukiwali to ludzie by tu pisali cały czas po kilka miesięcy, a nie ma takich osób.
Założyciele tego tematu latek1 i kochamewe którzy mieli najwięcej do powiedzenia i nakręcili te dyskusje wszyscy potwierdzili, że wszystko ok.
Na
Na pewno zrobię Wam niezły halas jesli chodzi o
@ultragsm: Piszę do Państwa na profilu Opineo i-telefony, piszę do Państwa maile. Jeżeli rzeczywiście są Państwo uczciwą firmą proszę o zwrot pieniędzy.
Ja zamawialem z bliznaczego okeygsm we wrzesniu 2016, paczka dotarla dopiero pod koniec listopada ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
List przewozowy dostalem dopiero po dziesiatkach maili. paczka z Holandii, do Polski dotarla po 4 dniach. Potem WER Warszawa, bez cła, była w domu po kolejnych 3 dniach. Telefon orginalny ale akcesoria nie. Mail
@jaryszek_87: W każdy ze sklepów który zajmuje się wysyłką z Chin proces zamówienia wygląda tak samo. Żaden z tych sklepów nie oszukuje swoich klientów mimo iż posiadają one wiele licznych negatywnych opinii. Równie dobrze mógłby Pan zamówić sobie towar na Amazon.com i czekałby Pan tyle samo, a jest to przecież najbardziej zaufany sklep na świecie. Z tym, że na amazonie musiałby Pan pisać do sprzedawcy w obcym języku i
Powyżej piszą Państwo, że nie ma ani jednej osoby, która mogłaby napisać, że w końcu nie otrzymała swoich pieniędzy.
Czy ja również mogę liczyć na obiecany zwrot pieniędzy?
Chodzi o zamówienie nr 8664 złożone jeszcze w Okeygsm.
Po otrzymaniu zwrotu tutaj publicznie potwierdzę, że rzeczywiście są Państwo uczciwą firmą.
Komentarz usunięty przez autora
pozdrófka Mateuszku :P
@ultragsm: przestańcie ściemniać.