Wpis z mikrobloga

Ktoś może zamówił telefon na jakiejś fejkowej stronie? albo ktoś z Was miał do czynienia ze stroną ultragsm.pl ? bo prawdopodobnie kupiłem telefon który nigdy do mnie nie dojdzie. chciałem sie zapytać, czy jeżeli wlasnie ten telefon nie przyjdzie to czy mogę od nich prosic o zwrot pieniedzy? firmka przez którą jest prowadzona strona to http://www.iai-shop.com/ , ktoś pomoże?
  • 832
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wszyscy którzy tutaj się denerwują chcielibyśmy zwrócić uwagę na jeden fakt:
Proszę przejrzeć ten cały temat czy nawet negatywy na opineo. Nie ma ani jednej osoby, która pisze na nas źle dłużej niż 2-3 tygodnie, nie ma ani jednej osoby która by tu potwierdziła, że w końcu nie otrzymała swoich pieniędzy. Jaki z tego wniosek? Wszystkie sprawy rozpatrywane są pozytywnie tylko wszystko trwa, paczki trochę wracają do Chin, często giną na urzędach celnych albo są tam trzymane dłużej niż standardowa procedura. W takich sytuacjach my też zwlekamy ze zwrotem aż się coś wyjaśni.

Gdybyśmy kogoś oszukiwali to ludzie by tu pisali cały czas po kilka miesięcy, a nie ma takich osób.
Założyciele tego tematu latek1 i kochamewe którzy mieli najwięcej do powiedzenia i nakręcili te dyskusje wszyscy potwierdzili, że wszystko ok.

Na
  • Odpowiedz
To dlaczego piszecie 2 lata gwarancji na terenie całego kraju, jeżeli to kłamstwo? Celowo wprowadzacie ludzi w błąd, aby ich potem oszukać.
  • Odpowiedz
@ultragsm: Zamowienie 983. To skoro jesteście Państwo tak uczciwie dzialajaca firma to czemu telefony, ktore dostaja klienci sa uzywane, a nie tak jak jest napisane na stronie nowe? Porownuejcie sie Panstwo do amazon.com?????!!!!!?!?! Wiele razy kupowalam na tej stronie i NIGDY nie mialam problemu. A z firma Ultragsm? Czekam na zwrot pieniedzy od 4 MIESIECY!!!! I Panstwo uwazacie, ze jestescie uczciwie dzialajaca firma, respektujace prawa klientow? Wszystko o czym piszecie
  • Odpowiedz
@ultragsm: czekam od ponad 2 miesięcy na telefon i się spóźnia. Zamówienie jest powyżej 40 dni nie powinienem go w ogóle przyjmować. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem, infolinia nie działa - dlaczego mam to pozostawić w spokoju? Otóz nie, trafiliście na klienta, który chce być obsługiwany PORZĄDNIE i bez krętactw. Właśnie za ten fakt, za te nerwy i oczekiwanie nie popuszczę.

Na pewno zrobię Wam niezły halas jesli chodzi o
  • Odpowiedz
Zamówienie numer 8664 złożone w Okeygsm dnia 16 sierpnia. Telefon został zatrzymany na cle. Podjęłam decyzję żeby przesyłki nie przyjmować. 15 października telefon został odesłany przez Urząd Celny. Od tego momentu czekam na zwrot pieniędzy.
@ultragsm: Piszę do Państwa na profilu Opineo i-telefony, piszę do Państwa maile. Jeżeli rzeczywiście są Państwo uczciwą firmą proszę o zwrot pieniędzy.
  • Odpowiedz
@ewa_okeygsm: oni po prostu tak działają, żeby grać na czas i mydlić oczy kupującym , aby mieć nadzieję co daje im czas na zwijanie się z kolejnymi sklepami internetowymi. Proszę zapomnieć o pieniądzach.
  • Odpowiedz
Elo.
Ja zamawialem z bliznaczego okeygsm we wrzesniu 2016, paczka dotarla dopiero pod koniec listopada ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
List przewozowy dostalem dopiero po dziesiatkach maili. paczka z Holandii, do Polski dotarla po 4 dniach. Potem WER Warszawa, bez cła, była w domu po kolejnych 3 dniach. Telefon orginalny ale akcesoria nie. Mail
  • Odpowiedz
@FalafelNaWynos nie zgadzam się, że szkoda strzępić ryja. Telefon przyszedł bez oryginalnych akcesorii to znaczy, że w NORMALNYM sklepie mógłbyś żądać zwrotu. oszusci z @ultragsm zaeruja wlasnie na tym, że wiekszosc ludzi odpuszcza. ja zamierzam im zrobić koło d***
  • Odpowiedz
jarysze


@jaryszek_87: W każdy ze sklepów który zajmuje się wysyłką z Chin proces zamówienia wygląda tak samo. Żaden z tych sklepów nie oszukuje swoich klientów mimo iż posiadają one wiele licznych negatywnych opinii. Równie dobrze mógłby Pan zamówić sobie towar na Amazon.com i czekałby Pan tyle samo, a jest to przecież najbardziej zaufany sklep na świecie. Z tym, że na amazonie musiałby Pan pisać do sprzedawcy w obcym języku i
  • Odpowiedz
@ultragsm:
Powyżej piszą Państwo, że nie ma ani jednej osoby, która mogłaby napisać, że w końcu nie otrzymała swoich pieniędzy.
Czy ja również mogę liczyć na obiecany zwrot pieniędzy?
Chodzi o zamówienie nr 8664 złożone jeszcze w Okeygsm.
Po otrzymaniu zwrotu tutaj publicznie potwierdzę, że rzeczywiście są Państwo uczciwą firmą.
  • Odpowiedz
@ultragsm: Amazon.com też wprowadza w błąd pisząc w ofercie cytuję : "2 letnia gwarancja na terenie całego kraju"? To jest wprowadzenie w błąd i to robicie Wy, nie Chińczycy, na Waszych stronach, bo nikt żadnej gwarancji w Polsce na Wasze telefony nie dostanie. Jak nazwiecie taką praktykę? Nadal twierdzicie, że jesteście uczciwą firmą?
  • Odpowiedz
@ultragsm: nr zamowienia 983. Znam sklep Amazon.com i to nieprawda, ze na przesylke czy na zwrot pieneidzy czeka sie po 2 miesiace. Max tydzien. Wiec to co Pan pize to totalna bzdura i prosze sie nie porownywac w zadnym aspekcie do Amazon. Najtansze telefony w Polsce???? Hahahah. Ja zaplacilam u Panstwa za telefon 2199,99zl. Za ta sama cene kupilabym uzywany telefon w bardz odobrym stanie, a za 2300zl spokojnie dostalambym
  • Odpowiedz
@ultragsm coś mówicie o pisaniu na amazonie w języku obcym do sklepów, ale wy nie rozumiecie chyba jak się do was po polsku pisze, maile z konkretną sytuacją o zwrot pieniędzy na konto są olewane, sprawy przekładane i odwlekane w nieskończoność. Czy tak zachowuje się sklep który twierdzi, że jest profesjonalny ??
  • Odpowiedz
@ultragsm: Przestańcie ściemniać ludzi jesteście niewiarygodnym nieuczciwym sklepem.Nieodpowiadacie na żadne emaile,FB cisza na infolinie nie można sie dodzwonić.Zam nr 3974 z dn 11.12.2016r. 40 dni roboczych minęło 7.02.2017 i kicha.Zwrot kasy za niedotrzymanie regulaminu brak.Ludzie nie dajcie się zmamić ich wpisami zgłaszajcie sprawę do Federacji Konsumentów Inspekcji Handlowej trzeba im zrobić koło d...y.
  • Odpowiedz