- 7
Ktoś może zamówił telefon na jakiejś fejkowej stronie? albo ktoś z Was miał do czynienia ze stroną ultragsm.pl ? bo prawdopodobnie kupiłem telefon który nigdy do mnie nie dojdzie. chciałem sie zapytać, czy jeżeli wlasnie ten telefon nie przyjdzie to czy mogę od nich prosic o zwrot pieniedzy? firmka przez którą jest prowadzona strona to http://www.iai-shop.com/ , ktoś pomoże?
Witam, telefon zamówiłem 7 grudnia 2016 roku i termin realizacji już dawno minął. Poprosiłem o zwrot sklep i teraz czekam na odpowiedź. Czekam do następnego tygodnia i jeśli się nic nie ruszy idę do Rzecznika oraz na Policję.
Dodatkowo będę tworzył akcję na facebooku - trzeba będzie złożyć pozew sądowy - UltraGSM blokuje moje wypowiedzi na swoim profilu.
Jaki jest adres krakowski tej "firmy"?
@ultragsm mój numer zamówienia 3711
Dodatkowo będę tworzył akcję na facebooku - trzeba będzie złożyć pozew sądowy - UltraGSM blokuje moje wypowiedzi na swoim profilu.
Jaki jest adres krakowski tej "firmy"?
@ultragsm mój numer zamówienia 3711
@oszukana25: Jak wyglądał Twoj kontakt z @ultragsm ?
Na telefonie cały czas automat, na facebooku nie odpisują.
Witajcie, dzisiaj po ponad 40 dniach roboczych status przesyłki zmienił się na : Przyjeto w Polsce. WER Warszawa.
Strach otwierać tę paczkę i sprawdzać co tam jest. Bo jak jest uszkodzony to nie ma nawet realnego miejsca gdzie można odesłać paczkę.
Na który krakowski adres? A jeśli to tylko przykrywka?
Poczekam na efekt - jeśli telefon będzie działał - odpuszczę.
Jeśli nie - zgłaszam sprawę do Prokuratury.
Wszyscy, którzy chcą się podpiąć
Strach otwierać tę paczkę i sprawdzać co tam jest. Bo jak jest uszkodzony to nie ma nawet realnego miejsca gdzie można odesłać paczkę.
Na który krakowski adres? A jeśli to tylko przykrywka?
Poczekam na efekt - jeśli telefon będzie działał - odpuszczę.
Jeśli nie - zgłaszam sprawę do Prokuratury.
Wszyscy, którzy chcą się podpiąć
![jaryszek_87 - Witajcie, dzisiaj po ponad 40 dniach roboczych status przesyłki zmienił...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_et3h3ZLX1p0jw11DOq3vZDJGV2OGtoYs,w400.jpg)
źródło: comment_et3h3ZLX1p0jw11DOq3vZDJGV2OGtoYs.jpg
PobierzSluchajcie ludzie. Trzeba to załatwić pozwem grupowym. UOKiK ma to gdzieś bo firma jest zarejestrowana poza granicami kraju (wiem bo dzwoniłem). Policja po 2 miesiącach umorzy sprawę. Tu jakis wydział do walki z cyberprzestepczoscia by sie przydał.
To już coraz szybciej blokują na fb - mnie po 1 komentarzu spławili (był grzeczny ale stanowczy).
Jeszcze mam jeden pomysł - trzeba im jak najszybciej popsuć dobrą opinię na Opineo. Od następnego tygodnia zaczynam!
Dlatego zamierzam wystawiac codziennie im negatywna opinie z roznych kont :-)
zobaczymy czy im tak dobrze pojdzie
Zreszta kazdy z ludzi powinien oprocz wystawienia komentarza na ultragsm powininien tez wystawic negatyw na i-telefony.pl
Gdzie można poczytać o tych ludziach z okeygsm?
Dobrzy są :) spokojnie zamierzam im jeszcze dodać kilka negatywów :-)
Dzień dobry Pani Lauro, jeśli jest możliwość interwencji przez Federację Konsumentów - ja się pod tym podpiszę.
Dzwoniłem po różnych urzędach i nie ma na nich siły - nie obowiązują ich polskie prawo, także europejskie.
Federacja Konsumentów też umyła ręcę.
Jedyne wyjście to Policja, a ci znowu umarzają sprawę po 2 miesiącach.
Jestem za tym, aby zbiorowo ich zgłosić na Policję. Albo prokuraturę. Wtedy coś zyskamy.
Dzwoniłem po różnych urzędach i nie ma na nich siły - nie obowiązują ich polskie prawo, także europejskie.
Federacja Konsumentów też umyła ręcę.
Jedyne wyjście to Policja, a ci znowu umarzają sprawę po 2 miesiącach.
Jestem za tym, aby zbiorowo ich zgłosić na Policję. Albo prokuraturę. Wtedy coś zyskamy.
Proszę o wiadomość : jaryszek@gmail.com
SLuchajcie ludzi rzeczywiście Krakowski Oddział Federacji Konsumentów chce zacząć nam pomagać!
Przestańcie tylko narzekać i nic nie robić.
Dostałem taką odpowiedź od Federacji Konsumentów - oddział krakowski:
"Szanowny Panie,
W takim wypadku w pierwszej kolejności zalecalibyśmy bezpośredni kontakt (w naszym biurze) i pojawienie się wraz z dokumentacją dotyczącą sprawy – wtedy będziemy mogli wystosować pismo do sprzedawcy w tej sprawie. Co więcej, jeżeli praktyka ta dotyczy większej ilości osób to w takim
Przestańcie tylko narzekać i nic nie robić.
Dostałem taką odpowiedź od Federacji Konsumentów - oddział krakowski:
"Szanowny Panie,
W takim wypadku w pierwszej kolejności zalecalibyśmy bezpośredni kontakt (w naszym biurze) i pojawienie się wraz z dokumentacją dotyczącą sprawy – wtedy będziemy mogli wystosować pismo do sprzedawcy w tej sprawie. Co więcej, jeżeli praktyka ta dotyczy większej ilości osób to w takim
@ultragsm: czekam od ponad 2 miesięcy na telefon i się spóźnia. Zamówienie jest powyżej 40 dni nie powinienem go w ogóle przyjmować. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem, infolinia nie działa - dlaczego mam to pozostawić w spokoju? Otóz nie, trafiliście na klienta, który chce być obsługiwany PORZĄDNIE i bez krętactw. Właśnie za ten fakt, za te nerwy i oczekiwanie nie popuszczę.
Na pewno zrobię Wam niezły halas jesli chodzi o i-telefony
Na pewno zrobię Wam niezły halas jesli chodzi o i-telefony
@ewa_okeygsm: oni po prostu tak działają, żeby grać na czas i mydlić oczy kupującym , aby mieć nadzieję co daje im czas na zwijanie się z kolejnymi sklepami internetowymi. Proszę zapomnieć o pieniądzach.
@FalafelNaWynos nie zgadzam się, że szkoda strzępić ryja. Telefon przyszedł bez oryginalnych akcesorii to znaczy, że w NORMALNYM sklepie mógłbyś żądać zwrotu. oszusci z @ultragsm zaeruja wlasnie na tym, że wiekszosc ludzi odpuszcza. ja zamierzam im zrobić koło d***
@kleomart co masz na myśli? Z chęcią też się podłączę.
Witajcie,
mój zamówiony solid doszedł dzisiaj tj po ponad 3 miesiącach oczekiwania. Na szczescie jest sprawny. Doszło cło i całość wyszła 340 zł. (a więc drogo).
Nerwy, problemy, brak kontaktu. Chciałem zgłosić to już do Federacji Konsumentów ale jak dostałem telefon - nie będę tego robił. Oszuści wkręcają dalej. Dziękuje @Ultragsm: dzieki Wam bede bardziej czytal regulaminy przed zakupem w sieci oraz bede ostrozniejszy jesli chodzi o sprawdzanie siedzib firm.
mój zamówiony solid doszedł dzisiaj tj po ponad 3 miesiącach oczekiwania. Na szczescie jest sprawny. Doszło cło i całość wyszła 340 zł. (a więc drogo).
Nerwy, problemy, brak kontaktu. Chciałem zgłosić to już do Federacji Konsumentów ale jak dostałem telefon - nie będę tego robił. Oszuści wkręcają dalej. Dziękuje @Ultragsm: dzieki Wam bede bardziej czytal regulaminy przed zakupem w sieci oraz bede ostrozniejszy jesli chodzi o sprawdzanie siedzib firm.
Dokładnie potwierdzam do Federacji Konsumentów w Krakowie, mozna e-mailem zglosic sprawę.
Oni chcą pomóc i mogą zawiadomić organy typu policja i wydziały do walk z cyberprzestepczoscia
@elLoko1234: jestem też ciekawy bo chcę aby wreszcie oszuści zostali ukarani za swoje postępki.
@Mateshu: poczytaj cały wątek. To nie jest ciekawe, tak działają oszuści. Najprawdopodobniej, albo w ogóle nie dostaniesz telefonu albo będziesz miał szczescie jak ja i dojdzie jakis chinski refurb - u mnie na szczescie dziala ale ile nerwów to zjadło....
#depresja
niestety nie są warte złamanego grosza.
Mówicie o kwestiach medycznych a tu trzeba poruszyć kwestie ludzkie.
Jeśli przychodzi się do lekarza, który mówi, że ma się "coś złośliwego" pod kolanem (bez usg, na sam dotyk bo to osteopata) i człowiek żyje do czasu usg kolana w nerwach - to coś jest nie tak.
Moja opinia pełna:
"Dobry wieczór, chciałbym podzielić się z Państwem moją opinią na temat Pana Piotra. W przypadku