Wpis z mikrobloga

#xkom #gorzkiezale

Ja w sumie rozumiem wiele, ale postępowanie sklepu @x-kom jest bardzo nie na miejscu. Zamówiłem kilka rzeczy, które według strony były na stanie w sklepie. Potem w po przyjściu maila okazało się, że jeden przedmiot będzie dostępny 11.10. i pewnie gdyby nie moja dzisiejsza wiadomość do nich, nie dowiedziałbym się, że PLANOWANY termin odbioru jest dopiero 14.10.

:(
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@BoskiDawido: bo to jest typowe podejście polskich januszy - nie potrafią otwarcie przyznać, że nie mają wszystkiego w magazynie więc kręcą (a to nic dziwnego bo nie da się mieć wszystkiego) a obsługa to drugi aspekt... znowu typowo polskie podejście.... nikt im nie daje jasnych info tylko każą pewnie coś z listy powodów sobie wybrać.. a, że każdy sobie wybiera konsultant co chce to masz odpowiedź.
  • Odpowiedz
@BoskiDawido: przyłącze się do #gorzkiezale z #xkom ...spoko ja czekam na jedno zamówienie od 1,5 miesiąca ( ) , a drugie od ponad tygodnia. 2x użyłem kuponu - 20zł. Raz dla gratów do 3DS - na nie czekam od 1,5m, bo niby dystrybutor wolno sprowadza, a mi się nie spieszyło. Teraz zamówiłem 2x70zł do sklepu Microsoftu, bo w sumie wychodziło taniej
  • Odpowiedz