Wpis z mikrobloga

#wordpress #webdev #themeforest

Robię stronę dla klienta z wykorzystaniem szablonu z themeforest. Biorę cebuliony za całą usługę, a potem nasze drogi się rozchodzą, bo klient mówi że sam będzie wszystko aktualizował i prowadził.

O ile w przypadku wtyczek ma w swoim kokpicie info o konieczności aktualizacji, to w przypadku szablonu z themeforest już nie. Mi z kolei przychodzą info na maila o aktualizacjach szablonu (bo z mojego konta kupuję na themeforest motywy, które potem wykorzystuję w zleceniach od klientów).

Pytanie: jak Wy to ogarniacie w takim przypadku? Wysyłacie klientowi - nawet jeśli nie świadczycie mu już usług - zaktualizowany szablon? A może jest jakaś wtyczka, która pozwala na aktualizacje szablonu z poziomu kokpitu?
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@heyJoe: Jeśli jest dostępna tylko aktualizacja ręczna, to możesz zaoferować prowadzenie aktualizacji za drobną opłatą. Jak klient nie chce to nic nie robisz. Możesz ew. napisać maila do klienta jak dostaniesz info o aktualizacji, że wyszła nowa wersja i że za drobną opłatą dokonasz aktualizacji.
  • Odpowiedz