Wpis z mikrobloga

#uberoslo
niestety, a moze i stery nie dałem rady, dodzwoniłem sie na odprawę promowa i otrzymałem jasne info ...
ma pan pecha panie...

także tego, czas na przerwę, małe #jedzzwykopem, #tesla niech sie naładuje do pełna i w trasę, bo przede mną jakieś 10h. Po drodze, prawdopodobnie na następnym postoju bede musiał sie przespać chwile. Różowy troszkę wkorwiony, ale i tak szanuje mocno za cierpliwość i wyrozumiałość.

No nic, raz jeszcze, przyznaje sie, #!$%@? na starcie!

Pozdrowienia z pod Malmo

Pobierz
źródło: comment_ATm2vu4AuC4Gv4NJXpOmS7R7nHTHXYTy.jpg
  • 14
@localgoodness: Ale tzn? Dzwoniles do portu z zapytaniem o to czy może później wyplywaja? Wypadlo ci na trasie dodatkowe ladowanie?

Lata temu prom w Nynashamn już wystartowal ale sie cofnal po odbiciu na 10m :D Gigantyczny przecież prom z pokładami ciezarowek a jednak cofnal, podlaczyl sie na szybko i pozwolil wjechać :) Ale to było praktycznie dotarcie na czas ale w ostatniej chwili i tych pare min zjadły procedury wiec może
@localgoodness: jakie masz gniazdo ladowania w tej tesli? To jest jakiś standardowy europejski, jak np. CHAdeMO, czy jakiś tylko i wyłącznie teslowy? Możesz bez problemu ładować się na innych ladowarkach niz Tesli, czy musisz stosować jakiś adapter?
@u-cichego: Tesla S i X sprzedawane w Europie posiadają zmodyfikowane gniazdo Mennekes Typ 2. Bez przejściówki ładujemy się w Superchargerach, natomiast z innych źródeł są dostępne przejściówki. Można się ładować z gniazda 230v, 400v, jak również z CHAdeMO. Przypuszczam, że Tesla wykryłaby normalną wtyczkę Mennekes, ale nie jestem tego pewien.

Źródła: http://shop.teslamotors.com/products/chademo-adapter, http://insideevs.com/tesla-model-s-charging-inlet-in-europe/