Wpis z mikrobloga

Przez ostatni tydzień niewiele zrobiłem nad #pixelwizards (wesele kumpla i inne obowiązki) ale staram się dodawać coś systematycznie :)

Dodane:
- Grafika rzucania czaru
- Cooldown (modyfikowalny) - cooldown startowy może być zmieniony przez efekty innych czarów
- Spowalnianie przeciwnika po trafieniu
- Lepsze (bardziej losowe) wyświetlanie efektów krwi po trafieniu
- Dalej pracuję nad efektami czarów (reakcje żywiołów)
- Podstawowa klasa do powerupów

W realizacji:
- Podstawowy raycasting - kiedy nasz czarodziej jest w pozycji do trafienia przeciwnika, przeciwnik będzie migać na czerwono :D
- Pierwsze powerupy - przyspieszony cooldown, większe obrażenia, spowolnienie przeciwnika, potrójny strzał i niewrażliwość na obrażenia. Zamierzam docelowo dodać kilkanaście-kilkadziesiąt powerupów zwiększających różnorodność/dynamikę/niepowtarzalność gry :-)

Tak jak wcześniej - zapraszam zainteresowanych alpha testerów.

Postanowiłem też stworzyć fanpage - będzie mi miło jak ktokolwiek oprócz mnie :D polubi tę stronę:
https://www.facebook.com/Pixel-Wizards-1575846556050616/

~Robię moją pierwszą grę - będzie to mobilna gra dla dwóch graczy wcielających się we walczących ze sobą czarodziejów~

#pixelwizards #gamedev #ios #android #gry
dese - Przez ostatni tydzień niewiele zrobiłem nad #pixelwizards (wesele kumpla i inn...
  • 19
@trisek, na razie planuję powerup wypuszczający czar w 3 kierunkach. Jak uda mi się to wydać to chciałbym dodać "podkręcanie" czarów - w zależności od szybkości atakującego czar byłby podkręcony :)
@dese: Szczerze mówiąc to grałem w to tak dawno temu że już sam ledwo pamiętam. A na youtube czy ogólnie w internecie prawie nic o tej grze niema. :(
Generalnie w pewnym momencie gry toczyłeś pojedynek z innym czarodziejem na takiej białej arenie (nawet takie podobne kafelki mi się kojarzą że były). I wyglądało to mniej więcej w ten sam sposób jak tutaj, z tym że mogłeś się jeszcze poruszać do