Wpis z mikrobloga

@TheSznikers: Lap 1, dojazd do T1 i dostaję strzała w bok samochodu od @mrblacyk i z 1 pozycji spadam na przedostatnią ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Lap 5, ostatni zakręt na prostą startową i wjechałem w tył @chuckd za co przepraszam, poczekałem, ale liczę się z karą.
@TheSznikers: Dwa razy dostałem wjazd w tył (chyba lap 2 i 5, albo 3 i 6 - pewnie jeden z nich to MattAwe, z wpisu powyżej) i jeden podjazd "pod pachę" w szykanie chyba na 8 albo 9 kółku. Niestety nie wiem od kogo, bo mi się wyłączyło podświetlanie nazw :/
Sam też raz kogoś za długo przetrzymałem przy dublowaniu, ale też nie wiem kto to - przepraszam!
@TheSznikers: LAP 23, @Przemu55 nie puścił mnie podczas wyprzedzania na długiej przed szykaną, po czym mnie stuknął, co doprowadziło do spinu i zniszczenia aero. Zjeżdżałem do boksu przez to 2 razy. Trochę również moja wina bo mogłem pojechać bardziej po wewnętrznej.
@spunky: właśnie tak mi się zdawało, że coś za wolno jechałeś. Jeszcze nie mam takiego doświadczenia(czyt. był to mój pierwszy wyścig kiedykolwiek) aby odpowiednio zareagować w takiej sytuacji, niestety.
@LKRISS: ja za to pamiętam #!$%@? "własnie doprowadziłeś do kolizji z liderem" xDDD

Przez tę kolizję jak na załączonym wyżej wideo w trakcie pitów naprawiłem areo, co było ograomnym błędem, gdyż straciłem chyba z 1 pełne okrążenie. Później jechałem pomiędzy zawodnikami, którzy mieli nade mna 1 - 2 okr przewagi, a byli wolniejsi ode mnie. Jedni wolniejsi, drudzy szybsi i własnie przy tej kolizji się pogubiłem, bo myślałem, że ktoś wolniejszy
@Mac47 przepraszam, popieprzyło mi się :-/ nic na swoją obronę nie mam.

@LKRISS z tym PLP to jest dziwna sprawa, bo jak tylko zobaczyłem, że mam karę, to przejechałem przez PIT. Niestety nie zaliczyło mi odbycia kary. Możliwe, że nie zauważyłem od razu, że dostałem karę i nie zjechałem na tym samym okrążeniu. Sam nie wiem. Tak, czy siak, karę odbyłem.

Zresztą w moim przypadku to akurat ma marginalne znaczenie, bo i