Wpis z mikrobloga

W poniedziałek zepsuł mi się odkurzacz, tzn. nie tyle zepsuł co przestała działać dodatkowa szczotka. Zadzwoniłam więc do działu reklamacji, krótka rozmowa z konsultantem, kilka wskazówek co zrobić żeby działało, mimo tego szczotka dalej nie chce ruszyć. Dostałam informację, ze odeślą mi maila z wytycznymi jakie zdjęcia wysłać.
We środę zebrałam się, zrobiłam wymagane foty, ot, odkurzacz od frontu, zdjęcie nalepki z numerem seryjnym na odkurzaczu oraz przeciętej na 4 części i paragon. W czwartek wiadomość, ok, wszystko spoko, organizujemy wysyłkę, £4 opłaty manipulacyjnej, kurier się skontaktuje.
Wczoraj wieczorem na stronie kuriera wisiało, że przesyłka w trakcie nadania, więc byłam przekonana że chwile to potrwa. W pracy dostałam smsa od kuriera - nikogo nie zastaliśmy, odkurzacz zostawiliśmy u sąsiadów, myślę sobie, super bulwo, dzięki za wcześniejszy kontakt.
No nic, wracając do domu, wstąpiłam do sąsiadki, odbieram, otwieram, ale patrzę że odkurzacz spoko jest, ale nie do końca taki jak ten zepsuty. Sprawdzam na stronie,



I teraz mam dwa odkurzacze. Jednego nie chcę używać dopóki się nie odezwą, drugi średnio działa, a dzieciaki jadły dziś na wykładzinie paluszki.
#reklamacja #odkurzacz #uk #oswiadczeniezdupy i może z tego będzie #coolstory
Brawa dla #vax za szybkie rozpatrywanie reklamacji bez względu na to co odpiszą.
Pobierz
źródło: comment_U8cm0HPBZERJoAjvTKMOuOPLHByDpWfc.jpg
  • 8
@manivelle: Tak dzial reklamacja. Musza ci dac sprzet o CONAJMNIEJ takich samych parametrach jak ten ktory kupilas. Z AGD my sie to nie zdarzalo ale z elektronika jak najbardziej, WD przy reklamacji dysku twardego odeslalo mi drozszy model, tak samo jak Galaxy gdy reklamowalem karte graficzna.