Wpis z mikrobloga

Mirki wytłumaczcie mi jedną rzecz. Jak to jest, że kierowcy samochodów chcą zazwyczaj samochód, który jest cichutki i mało spala, a te podludzie na motocyklach muszą n---------ć przez miasto budząc wszystkich starców, koty i psy emitując tym samym kłęby dymu? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#podludzie #motoryzacja #motocykle #pytanie
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Enfi p--------o po twojej stronie, moja żona miała sebkowoz saxo 1.2 wersja wiejski tuning, sportowy filtr powietrza, podwójny custom wydech, obniżone zawieszenie itd, darło ryja niskim basem jak p------e. Także znam sprawę z autopsji, na szczęście poszło na szrot
  • Odpowiedz
Zmiana biegów bez użycia sprzęgła i przegazówki w motocyklu nie mają nic wspólnego z płynną zmianą przełożeń.


@pietryna123: ależ mają, udowodniłbym Ci, że płynniej wbijam bieg bez sprzelga niz ze sprzeglem i plynniej schodze z przelozen z miedzygazem niz bez.
Wbijajac w gore jestem w stanie jechac jak automat, ze pasazer nie czuje zmiany biegu :) tak jakbys jechal DSG, czy innym DPK :)
  • Odpowiedz
w motocyklach nie masz zadnych sprzegielek.


@Stitch: Oczywiście że są. Między każdym biegiem jest sprzęgiełko. Tylko wypada wiedzieć jak wygląda zmiana przełożeń od strony technicznej.
Skrzynia kłowa to nazwa skrzyni w której zęby zębatek są proste a nie skośne. Nie ma nic wspólnego z mechanizmem zmiany przełożeń. Przy czym o ile w samochodzie pieski (dog rings - po angielsku więcej zdjęć jest) czyli sprzęgiełka między przełożeniami mają dużo zębów i
  • Odpowiedz
  • 0
@tosyu U mnie w mieście takich jest naprawdę garstka. Ostatnio na początku tego roku widziałem golfa iii z uwalonym wydechem ale nie wynikalo to z agrotuningu, a jakiejś usterki, bo po kilku dniach to ogarnął. Za to kilkulitrowe silniki słyszę codziennie. I to one powodują to, że ściany się trzęsą, a nie Seba w e36 że stożkiem.
  • Odpowiedz
@Stitch: N---------y to jesteś ty.

Selecting three motorcycles and three cars that represented popular models from the '80s, '90s and '00s, they put the six vehicles through a 30-minute, 20-mile course. Seventy-five percent was freeway driving; the other 25 percent was in the city.

All of the vehicles were equipped with portable emissions-measuring systems that took exhaust gases from a probe in the tailpipe and engine information from the engine control
  • Odpowiedz
@Stitch: To teraz zobacz sobie jakie są normy dla samochodów a jakie dla motocykli z analogicznego okresu.
Wydzielają mniej, zarówno auta jak i motocykle, ale ta różnica pozostaje ta sama między nimi. I nic tak nie zasmradza otoczenia jak motocykl.
Dlatego motocykle z silnikami spalinowymi powinny być nielegalne. Elektryczne silniki są jeszcze lepsze.
  • Odpowiedz
U mnie w mieście takich jest naprawdę garstka


@Enfi: no to u Ciebie ;-)

Tak czy inaczej, każdy widzi to z perspektywy własnego tyłka. Sumując, ja to widzę tak: głośne są wszystkie spalinowe pojazdy, niektóre mniej, niektóre bardziej, i teraz, o ile głośnych motocykli nie pochwalam i uważam to za bezsens, to o tyle motocyklistów na głośnych sprzętach niejako rozumiem (ale nadal się nie zgadzam), bo skoro ich nie widać,
  • Odpowiedz