Wpis z mikrobloga

@deathmagnetic: za kilka groszy ale mega niedokladne. Jak chce sie bazowac tylko na produktach autogauge to mozna od razu zbierac na remont silnika. U mnie np czujnik cisnienia doladowania autogauga rozmija sie z prawda o jakies 0.4bara. Swietny sprzet bulwo ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@chaos_n: haha, tylko czekałem na taki komentarz. W wielu Golfach, A3 czy Ibizach tez sa takie zestawy , jak i w klasach wyższych też bo ktos poprostu lubi to minitorować i co ? kazdego będziesz wyzywac od "typowego tu wstaw markę" bo ma cos takiego ? Co za naród... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@deathmagnetic: tu kable nie maja nic do rzeczy bo prawda jest taka, ze autogauge to badziew. Nie wiem czemu panuje w naszym kraju takie przekonanie, ze niskim kosztem da sie cos zrobic lepiej niz inzynierowie ktorzy samochod projektowali. Ja jak mam wybrac czy wierzyc stockowemu wskaznikowi i czujnikowi, czy tez aftermarketowemu chinczykowi, to wierze temu pierwszemu
@b__c: Ok, nie neguję. Każdy ma swoje przekonanie. Ja jednak weryfikowałem te pomiary (przynajmniej temperaturowe) i wyniki były w granicy błędu pomiarowego +/- 2*C. Znam kilka osób, które również uzywaja takich zestawów i im również się to zgadza, przynajmniej w Hondzie, gdy wskaznik na desce pokazuje temp roboczą to dalej stoi sztywny jak pal księdza w przedszkolu w zakresie 50-100*C.
@chaos_n: Ależ oczywiście, że przyjmuje krytykę, ale tylko konstruktywną, Twoja się do takiej nie zalicza bo nazywanie "kaszlem" samochodu, którego nawet z zewnątrz nie widziałeś to sie do niej nie zalicza. Oczywiście, jak ktoś nie ma nadkoli i progów i montuje rynny i inne wynalazki to jest dla mnie też wieś.