Wpis z mikrobloga

Tak jak wczoraj obiecałem, wrzucam informacje o zyskach z mojej gry Reactor. Pewnie spodziewaliście się konkretnej kwoty i screena ze stanem konta ( ͡° ͜ʖ ͡°) , jednak takich informacji udzielać nie mogę, przygotowałem za to grafikę przedstawiającą informacje o średnim zysku od instalacji w zależności od kraju i platformy oraz procentowy podział zysków z reklam oraz mikrotranzakcji, daje to ogólny wgląd jak gra zarabia :)

Pozdrawiam.

Linki:
https://itunes.apple.com/us/app/reactor-build-power-plants/id1086730643
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rsgapps.reactor

--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 168 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Tak jak wczoraj obiecałem, wrzucam informacje o zyskach z mojej ...

źródło: comment_uqtVSJXpoj6U2wCqzAnYhC0hPQr0l1B7.jpg

Pobierz
  • 74
  • Odpowiedz
@TadeuszSynZygmunta: Grasz w swoją grę? Mam wrażenie, że jest źle zbalansowana pod względem rozwoju nowych technologii w grze, tzn towarzyszą temu przeskoki, że niektóre technologie się omija. Chodzi mi o to, że na niektórych technologiach można zgarnąć tak dużo kasy, że kolejną technologią, w którą się inwestuje będzie nie kolejna z listy, a jeszcze dalsza, za to przy na dalszym etapie gry trzeba się sporo namęczyć, by "przeskoczyć" dalej. Z tego
  • Odpowiedz
Młodzieniec @TadeuszSynZygmunta co z pustego apkę wystrugał - powiedz osobiście albo bezpośrednio @RSGApps jak mniej więcej rozkładają się koszty obsługi przez ...no właśnie przez? Software house? Jak siebie określacie? Zapewniacie np support apki, środki na kampanię, swoje wzorce projektowe ale także strategiczne dla promocji itp itd?

Wczoraj o tym Tadkowi pisałem że to wcale nie jest szczęście ale jego ciągła praca + masa czynników w której jak widzę wy pomogliście czyli choćby
  • Odpowiedz