Wpis z mikrobloga

@jonik: grałem na trudnym i dla mnie walka była drewniana. Była dobrze zrobiona ale szału nie robiła i nie róbmy z Wiedźmina świętej krowy. Fajnie że polska gra ale to już przechodzi ludzkie pojęcie jak gracze w Polsce bronią Wieśka. Ta gra ma swoje wady i tyle. Uncharted to inny gatunek i tutaj da się zrobić bezbłędną grę tak jak pokazał Naughty Dog. Oczywiście pc masterrace będzie krytykować Uncharted, bo ma
@Jurigag: system walki, płotka, interfejs (grałem kilka miesięcy temu to jeszcze był kulawy) i ogólnie sterowanie Geraltem dla mnie było toporne. Cała reszta to arcydzieło.
@MSKappa: dla mnie tylko system walki, akurat koń ogólnie to nie jest wcale taka łatwa rzecz w implementacji w grach i zasze ktoś znajdzie jakieś problemy, jedyni jakby teren gry był w 100% płaski to by pewnie nie było problemów, ale wszystkiego sie przewidzieć nie da, interfejs nawet poprzedni dla mnie był spoko, sterowanie geraltem to znaczy ? na klawiaturze zero problemów
@Jurigag: sterowanie Geraltem było dla mnie bardzo sztywne. Nie mam porównania do innych rpg więc trudno mi określić czy to wada Wieśka czy po prostu rpg są w zwyczaju sztywne (jak widzę jakieś Dragon Age czy Dark Souls to też wydaje się sztywne ale nie grałem).
@MSKappa: też raczej w innych grach jest podobnie, to nie shooter gdzie w zasadzie widzisz tylko model swojej broni i znika większość problemów sterowania postacią, tak samo jak uniki itp itd w grach akcji nie masz aż tyle nagłych ruchów postaci