Wpis z mikrobloga

Szanowny piechurze - jeśli nie goni cię czas, stoisz sam przy przejściu dla pieszych, zbliża się kilka samochodów, to poczekaj aż przejadą i dopiero później wciskaj ten #!$%@? guzik władzy i drogowej atencji. Ale nie - wcisnę sobie, a wy stójcie #!$%@?, mam władzę nad duszami i niech wasze cierpienie będzie moją karmą. Delektujcie swe krwawiące oczy, jak wiozę się z wolna po pasach, niosąc na ustach #!$%@?ły uśmieszek #!$%@? i chorobliwą satysfakcję panowania nad światem...

#oswiadczenie #motoryzacja #niepopularnaopinia #takaprawda
Pobierz
źródło: comment_ejzo80zSQFXbOW9rlgrcC8jYPfpU3OEt.jpg
  • 17
@Pachlak: szanowny kierowco (tak, też jestem kierowcą) - a co stanie Ci się, jeśli zatrzymasz się na chwilkę na czerwonym świetle. Wolisz skrzyżowania bez przycisku, gdzie zielone dla pieszych zapala się (zatrzymując jednocześnie Ciebie), pomimo że pieszych nie ma? Ten '#!$%@? guzik' jest po to, żeby pieszy mógł przejść. Ma czekać aż przejadą auta? To po co guzik i światła?
Drogi kierowco! Kiedy zbliżasz się do przejścia bez świateł, i widzisz czekającego pieszego, to weź się kurde zatrzymaj, a nie ciśniesz ten pedał drogowej władzy i atencji.


@singollo: a za kierowcą jedzie inny kierowca który nie patrzy, pierwszy kierowca się zatrzymuje drugi walnie mu w dupę. Moc jest taka duża że auto leci w stronę przechodnia i wszyscy giną.

Ja mam inny apel - jak widzisz, że jedzie jedno [#!$%@?] auto
a za kierowcą jedzie inny kierowca który nie patrzy [...]


@Lapidarny: taki kierowca powinien natychmiast oddać prawo jazdy i nigdy więcej nie wsiadać do samochodu, zanim stanie się mordercą.
@singollo: ostatnio miałem ZAMIAR (tak, miałem...bo w sumie nie wyszło) zatrzymać się przed pasami bo przejeżdżałem na zielonej strzałce i zgodnie z przepisami powinno się tak zrobić, gdy zacząłem hamować to tylko zobaczyłem w lusterku wstecznym wąstego Janusza w swoim passeratti który zajęty był telefonem i kłótnią z Grażyną.