Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Każdemu mojemu nowemu facetowi mowię, ze jest moim pierwszym, i ze nie uprawiałam jeszcze seksu. Póki co działa - obecny chłopak jest moim czwartym, ale jest przekonany, ze nie mam żadnego doświadczenia i byłam "nietknięta". Wiem, ze niebieskie to lubią; uważam, ze w ten sposób sprawiam, ze facet bardziej sie angażuje, a to cementuje związek z korzyścią dla obu stron. Polecam wszystkim różowym.
#wyznanie #zwiazki #rozowepaski #niebieskiepaski

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Po co to?
Dzięki temu narzędziu możesz dodać wpis pozostając anonimowym.
  • 33
@AnonimoweMirkoWyznania: Po 5 latach, dowiaduje się, że nie byłaś jego pierwszą.
Mówisz mu prawdę, że był X, po czym on przytakuje ale dalej rozkminia czy na pewno X a nie Y albo Z.
Z czasem zaczyna się zastanawiać czy to było tylko jedno kłamstwo z twojej strony i widzi coraz więcej rzeczy w negatywach.

Zaczyna się spirala umysłowego #!$%@?, bo kłamstwo jest kłamstwem, a to potrafi pójść lawinowo.

Facet zaczyna patrzeć
Anon: Nic nowego. Wiemy że kobiety są zakłamane. Czasem mówia "kocham" dla zysku (a kochają kasą), czasem że miały jednego, by jakiś typ nie zwiał. Czasem że są niewinne i winny jest ktoś inny, "to on, to on to zrobił!". Po prostu egoistki z was kobietki i mnie to kompletnie nie prowokuje juz. Takie jestescie. Dlatego przebieg sprawdzasz tylko wtedy gdy jest dziewicą, albo sam okłamujesz kobiete znizajac sie do jej
nie kłam OPko: Zarzutka. Wiem, że u jakiegoś promila kobiet błona dziewicza się nie wykształca, tak samo jak dziewczyna może ją przerwać np. podczas gimnastyki, ale w takie wytłumaczenie uwierzyłbym chyba jedynie w przypadku piętnastolatki. Dla mnie nie było krwi = loszka nie była dziewicą. Nie wierzę, że normalny facet by uwierzył w twoje "dziewictwo".

To jest anonimowy komentarz.
Zaakceptował: XYZ