Wpis z mikrobloga

@Kunnorinno: W dobie mega awaryjnych downsizingowych pseudozabawek zamiast silników i lepienia tabletów zamiast normalnej obsługi urządzeń pokładowych, skreślam markę od a do z :) Może Alpina coś pokaże.
  • Odpowiedz
@kowzan: XD co za januszowe gadanie. Który slinik renault obecnie produkowany jest awaryjny? Jedynie silnikiem na który trzeba uważać to 1.6dCi bo to młoda konstrukcja i nie wiemy jak to będzie z wytrzymałością osprzętu (ale to diesel, nikogo normalnego diesle nie obchodzą). A wyglądem wpierdzielają dupą 90% samochodowej sceny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Kunnorinno: wyglądem to fakt, chociaż niemcy w końcu gonią bo nauczyli się używać czegoś innego niż siekiery do ciosania karoserii, tylko jednak trochę żal że w Talismanie jest raptem 1.6 gdzie w Lagunie 3 było 3.5 (choć też nie do końca), w nowym Megane będzie może 1.8T a na pewno nie będzie doskonałego 2.0T i to tyle.
  • Odpowiedz
@xetrov: To prawda, france zawsze muszą coś spierdzielić. Przecież jakby dali 3.5V6 z velsatisa czy jak kto woli 350z + napęd 4x4 to byśmy mieli nowego lidera w swojej klasie. A tu nawet f4rt nie ma ()
  • Odpowiedz
@kowzan: Uważaj tylko na tylnią zawiechę, lubi się urwać w tym modelu, zwłaszcza na sztywnych amorkach potrafi amor wejść do środka kabiny, pilnuj tego, szukaj pęknięć przy kielichach.
  • Odpowiedz
@kowzan: Świetne, kiedyś mocno rozkminiałem taką Renówkę, ale brak ciekawych egzemplarzy (bez tuningu, maksymalnie kompletnych i oryginalnych) na rynku raczej ją wykluczył z listy zakupowej potencjalnego youngtimera.
  • Odpowiedz
@kowzan: mam nadzieję że nie będziecie kombinować na ori sterownikach bo to g---o :D
aaa, i róbcie zabezpieczenie segera póki wam nie wypadł :D
bo wypadnie, na pewno!
  • Odpowiedz