Wpis z mikrobloga

@paw39: w miarę oszczędny i bardzo podatny na tuning. Jakbyś szukał to nie zwracaj uwagi czy to 150KM (AVJ) czy 163KM (BFB) bo to ten sam silnik różniący się tylko mapą. Samym chipem możnaz nich wyciągnąć z ~190KM
Wyjątkiem jest jednostka 190KM (BEX) różniąca się intercoolerem, turbiną i wtryskami.
@paw39: użytkuję 3 lata, w silniku miałem jedną poważniejszą naprawę - wymiana nastawni faz rozrządu. Nowa nastawnia w ASO 2500 + uszczelki 200 + 500 wymiana. Warto jej posłuchać, jak grzechocze to coś się złego dzieje. Czasem spowodowane jest to za niskim ciśnieniem oleju a to jest spowodowane przytkanym smokiem miski olejowej. Poza tą naprawą (trochę z mojej winy i niewiedzy, miałem symptomy niskiego ciśnienia oleju ale zignorowałem) sama eksploatacja, ewentualnie
@paw39: super silnik k...!
fajnie ciągnie. Najlepiej jak juz jest na obrotach. Mój ulubiony manewr to gaz do dechy przy około 90-110km/h i patrzenie jak koleś który mi siadł na zderzak, znika we wstecznym lusterku :D
Jak go kupiłem i jechałem nim do Polski, to po pierwszych 50-100 km, pokazywał mi ze na baku zrobię 1000 km. I o ile oczywiście potem go pałowalem juz troche, to i tak zrobiłem 950
@paw39: mam go dopiero od lata zeszłego roku. Jak narazie to tylko filtry i olej.
W moim przypadku dochodzi jeszcze wymiana oleju skrzyni biegów co (chyba) 60 k.
Wiele zakładów tego nie robi.

Jak na razie to większym obciążeniem jest AC im parking strzeżony aniżeli samo auto.