Wpis z mikrobloga

Witajcie Mireczki, od dwóch miesięcy używam #sjcam model #sj5000 wifi, wszystko było ok, do piątku. W piątek podczas używania kamerki jako rejestrator jazdy nagle na nagranym filmie pojawił się niebieski pionowy pasek/kreska (załączone zdjęcie), która jest także widoczna na LCD kamerki, jak również w opcji zdjęcia. Znika w momencie kiedy ustawiony jest zoom x4.0. Po kontakcie ze sklepem, w którym kamerka została zakupiona kazali wgrać nową aktualizację, aktualizacja V1.0.1 z dnia 09.10.2015 wgrana na nowo jednak pasek nadal jest widoczny i nadal wkurza. Macie może jakieś pomysły na pozbycie się niechcianego paska, czy konieczne będzie odesłanie do sklepu w związku z 24 mies. gwarancją?? może on być spowodowany zakłóceniem anteną od wifi, co zostało opisane w recenzji: http://www.dobreprogramy.pl/Canaletto/W-poszukiwaniu-kamery-sportowej-za-rozsadne-pieniadze-recenzja-SJCAM-SJ5000WiFi,61558.html
mar_ols - Witajcie Mireczki, od dwóch miesięcy używam #sjcam model #sj5000 wifi, wszy...

źródło: comment_cMI7b82JCrBjYGhQXvOayBPdSOpJCbcJ.jpg

Pobierz
  • 3
Mireczki, kamerę #sjcam model #sj5000 wifi kupiłem (w grudniu 2015) w sklepie Satnet Nowa Ruda (dużo złych opinii), matryca uległa uszkodzeniu podczas jazdy - zarejestrowane na filmie. Co zrobić aby nie próbowali mi wmówić że kamera upadła albo coś (tzn. że moja wina) od razu pisać reklamację o rękojmię z oddaniem kasy czy o naprawę lub wymianę na nową? Prośba o pomoc. #reklamacja #gwarancja