TL;DR pomyłkowo zablokowano mi wszystkie środki w #smartbank
Parę dni temu, któregoś wieczoru, loguję się na swoje konto bankowe #banksmart, a tam saldo duże, z czego dostępne środki 0,00 zł. O co chodzi, przecież od jakiegoś czasu nie robiłem żadnych płatności... Dzwonię więc na infolinię, a tam miły pan poinformował mnie, że na moim koncie jest zajęcie windykacyjne. Nic więcej nie miał do powiedzenia, za to podał nr, pod który miałem zadzwonić następnego dnia od 9:00 po więcej informacji. Tak też zrobiłem. Odebrała miła pani i po kilku minutach słuchania relaksacyjnej muzyki, dowiedziałem się, że to pomyłka (błąd systemu) i zaraz moje konto zostanie odblokowane (tak też się stało).
Oczywiście, że pomyłki się zdarzają. Pretensje mam jedynie do @BankSMART, bo uważam, że w takiej sytuacji powinni co najmniej do klienta natychmiastowo zadzwonić (ew. napisać maila), że taka sytuacja ma miejsce, a nie człowiek odpala konto i nagle 0, nie wie co zrobić, jest przerażony i pół nocy nie przesypia z niepewności czekając na więcej informacji.
@lochfyne: Też tego nie rozumiem i chciałbym się dowiedzieć. Mam konta w kilku bankach i nigdy się nie spotkałem z taką sytuacją. To przykre, że w ogóle ktoś tak ma prawo zająć Ci konto bez żadnego ostrzeżenia ani nawet głupiej informacji i sam potem się musisz dowiadywać o co chodzi. Mam nadzieję, że ktoś z Bank Smart się wypowie na forum publicznym w tej sprawie.
@SHEAD: Witamy, jak czytamy był to błąd systemu a więc nie wpłynął oficjalny wniosek do banku ze strony komornika. @SHEAD nie mogliśmy, więc, jako Bank SMART oficjalnie poinformować o zajęciu komorniczym ponieważ de facto go nie było. Serdecznie przepraszamy za zaistniała sytuację i wynikający z niej stres. Jest nam niezmiernie przykro z tego powodu. Cieszy nas jednak fakt, że sprawa została bardzo szybko wyjaśniona. Był to incydentalny przypadek, jednak aby tego
@BankSMART: Mogę zapytać czemu nie można zmienić PIN do karty na stronie www, tylko trzeba w bankomacie? Na dodatek jest to płatne. Rozumiem że bank musi na czymś zarabiać, i nawet wole że opłata jest za zmianę pin niż miałbym wyrabiać limity transakcji kartą jak w innych bankach. Ale zmiana PIN jest... związana z bezpieczeństwem, więc w mojej opinii powinna być darmowa i możliwa w domowym zaciszu za potwierdzeniem sms. Napisałbym
@BankSMART: Będę musiał dla bezpieczeństwa zmienić konto do wynagrodzeń, a do waszego banku jedynie przelewać pieniądze, żeby kartą płacić. Co jeśli będzie błąd i nie pojawi mi się na koncie przelew z wynagrodzeniem za pracę?
@Adrian77: nie masz się czego obawiać. Opisany przypadek był incydentalny a po drugie dotyczył zajęcia komorniczego a nie wpływu wynagrodzenia i jego "dotarcia" na konto.
@BankSMART: Teraz z kolei mam inny problem. Wczoraj odrzucało mi kartę we wszystkich sklepach (ostatni raz korzystałem jakoś w styczniu i było ok). Na stronie normalnie pokazuje, że jest aktywna. No więc dzwonię na infolinię i po 7 minutach płatnej rozmowy Pani poinformowała mnie, że nie wie, dlaczego moja karta jest zablokowana (dokładnie tego słowa użyła) i spróbuje to wyjaśnić, później oddzwoni. Nie oddzwoniła do teraz.
@SHEAD: rzeczywiście, niefajna sytuacja. Drugi problem w przeciągu tygodnia. Bardzo nam przykro. Postaramy sie pomóc. Zawołaj nas jeśli konsultantka się do Ciebie nie zgłosi, jednak daj chwilę czasu, aby COK mógł sprawdzić przyczynę błędu a z całą pewnością otrzymasz odpowiedź.
@SHEAD: Widzisz....tak to już jest. @BankSMART mi również zablokował środki, żadnej wiadomości ani SMS, mail czy wiadomość w panelu internetowym o blokadzie. Śmiechu warte to!
O jasny #!$%@?... PIS pomagał przemycać do Europy oligarchów z Rosji i ich bananowe dzieci a co więcej nadawał im obywatelstwo... Brawo, brawo, powinszować! #sejm #ukraina #rosja #wojna #wtf #bekazpisu #polityka
Parę dni temu, któregoś wieczoru, loguję się na swoje konto bankowe #banksmart, a tam saldo duże, z czego dostępne środki 0,00 zł. O co chodzi, przecież od jakiegoś czasu nie robiłem żadnych płatności...
Dzwonię więc na infolinię, a tam miły pan poinformował mnie, że na moim koncie jest zajęcie windykacyjne. Nic więcej nie miał do powiedzenia, za to podał nr, pod który miałem zadzwonić następnego dnia od 9:00 po więcej informacji.
Tak też zrobiłem. Odebrała miła pani i po kilku minutach słuchania relaksacyjnej muzyki, dowiedziałem się, że to pomyłka (błąd systemu) i zaraz moje konto zostanie odblokowane (tak też się stało).
Oczywiście, że pomyłki się zdarzają. Pretensje mam jedynie do @BankSMART, bo uważam, że w takiej sytuacji powinni co najmniej do klienta natychmiastowo zadzwonić (ew. napisać maila), że taka sytuacja ma miejsce, a nie człowiek odpala konto i nagle 0, nie wie co zrobić, jest przerażony i pół nocy nie przesypia z niepewności czekając na więcej informacji.
#banki #pieniadze #banki #finanse #gorzkiezale
#banksmart coraz częściej pokazuje swoje