Hej @BankSMART, moze wy bedziecie wiedzieli teoche wiecej niz Pani z infolinii. Jak tam wasza nowa aktualizacja serwera ktora trwala 12h, i przez te 12h nie dalo sie korzystac z konta? Bo to chyba i tak za malo czasu dla waszych testerow z produkcji, bo dzisiaj wszystkie transakcje karta rozliczyliscie
@Vitin: Obecnie wszystko powinno wrócić do stanu sprzed awarii lub jest to kwestia najbliższego czasu. Bardzo przepraszamy za powstała niedogodności i z cała pewnością stres, który był przyczyna błędu systemu. Prosimy zweryfikować, czy problem nadal występuje. Jeszcze raz przepraszamy.
@Vitin: oczwiście mamy tego świadomość. Postaramy się, aby wyciągnięte wnioski z analizy zaistniałej sytuacji przyczyniły się do faktu, że taka sytuacja w przyszłości się juz nie powtórzy.
@Jaro070: @neo10: dziękujemy za informację. Link jest już nieaktywny. Przekazaliśmy również zgłoszenie do merytorycznego działu. Jednocześnie potwierdzamy słowa @neo10, że nie jest to kampania ani strona @BankSMART.
#smartbank #banksmart #kiciochpyta mam pytanko, jakie są ograniczenia w wypłacaniu gotówki z bankomatu? Podobno nie da sie ich zmienić? I jeszcze głupie pytanie - rozumiem że przelew bankowy moge zrobic na jakakolwiek kwote? ( ͡°͜ʖ͡°)
@Hande_hoch: @Cesarz_Polski: przelewy mogą być na dowolną kwotę są one bez limitu. Natomiast wypłaty w bankomatach są ograniczone do 10 000 zł dziennie. Obecnie nie ma możliwości zmian limitów wypłat. Jest to planowane a prace trwają i z całą pewnością w przyszłości się pojawią.
p.s. umknęła nam Wasza konwersacja. Naprawiamy swój błąd i przepraszamy ;)
Czy jeśli w @BankSMART mam zablokowane pewne fundusze z operacji kartą, były to jednak błędy systemu (sklepu albo banku) i zablokowało mi przy jednych zakupach tę sama kwotę kilka razy to po jakimś czasie pieniądze same się odmrożą czy muszę dzwonić na tę nieszczęsną infolinię? #banksmart #banki #bankowosc #smartbank
@Desmas: tak, możemy potwierdzić, że blokady powinny same zniknąć. Czas to ok 14 dni roboczych, ale rzeczywiście bardzo często jest to szybciej. Konsultant nie będzie mógł znieść blokad, jeśli zadzwoniłbyś teraz do COK.
Mireczki, od wczoraj wieczora (lol jak ta kolęda) yyy, nie mogę zalogować się do mojego konta w @BankSMART, ma ktoś również taki problem? Wpisuję prawidłowe dane i wyskakuje info, że są złe... Szczerze mówiąc nie chce mi się dzwonić na infolinię i mam nadzieję, że to chwilowy problem, ale może ktoś powie czy też ma taki problem, albo czy w przeszłości się takowe zdarzały?
Mirki, ma ktoś konto #banksmart? Dziwna sytuacja u mnie, saldo rachunków się zgadza, ale brak środków dostępnych. Żadnych blokad. U was podobnie? Tymczasem #bieda i #pustalodowka #corobicjakzyc (╯︵╰,)
@PrzodownikPracy: prosimy zadzwoń na infolinię. Udzielenie odpowiedzi na Twoje pytania wymaga weryfikacji tożsamości i sprawdzenia danych w systemie. A takie możliwości ma konsultant w COK. Z cała pewnością infolinia pomoże ( ͡º͜ʖ͡º)
@Cesarz_Polski: dziękujemy za pomoc, miło nam, że możemy na Ciebie liczyć:) fajnie. Pozdrawiamy!
@BankSMART: Jeżeli zapłacę waszą kartą Visa( karta PLN) np. na brytyjskim amazonie i zapłacę np. 100 funtów, to po jakim kursie przewalutuje mi ze złotówek na funty? Po kursie Visa? Jeżeli po kursie visa, to czy jest jakaś dodatkowa prowizja, którą pobiera Bank Smart?
@okrim: Witamy, Tak po kursie Visa, a nasz Bank pobiera 3% prowizji za przewalutowanie w przypadku konta w PLN. Oczywiście przewalutowanie jest od razu z funtów na złotówki. Kurs stosowany przez organizację VISA możesz sprawdzić na stronie http://www.visaeurope.com/making-payments/exchange-rates. Wybierz walutę swojej karty oraz walutę obcą, w której będziesz dokonywać transakcji. Jako conversion fee wprowadź „3”: oznacza to 3% prowizji za przewalutowanie. Podaj datę oraz kwotę Twojej transakcji. Kalkulator obliczy kurs
TL;DR pomyłkowo zablokowano mi wszystkie środki w #smartbank
Parę dni temu, któregoś wieczoru, loguję się na swoje konto bankowe #banksmart, a tam saldo duże, z czego dostępne środki 0,00 zł. O co chodzi, przecież od jakiegoś czasu nie robiłem żadnych płatności... Dzwonię więc na infolinię, a tam miły pan poinformował mnie, że na moim koncie jest zajęcie windykacyjne. Nic więcej nie miał do powiedzenia, za to podał nr, pod który miałem zadzwonić następnego dnia od 9:00 po więcej informacji. Tak też zrobiłem. Odebrała miła pani i po kilku minutach słuchania relaksacyjnej muzyki, dowiedziałem się, że to pomyłka (błąd systemu) i zaraz moje konto zostanie odblokowane (tak też się stało).
@SHEAD: Witamy, jak czytamy był to błąd systemu a więc nie wpłynął oficjalny wniosek do banku ze strony komornika. @SHEAD nie mogliśmy, więc, jako Bank SMART oficjalnie poinformować o zajęciu komorniczym ponieważ de facto go nie było. Serdecznie przepraszamy za zaistniała sytuację i wynikający z niej stres. Jest nam niezmiernie przykro z tego powodu. Cieszy nas jednak fakt, że sprawa została bardzo szybko wyjaśniona. Był to incydentalny przypadek, jednak
@Adrian77: nie masz się czego obawiać. Opisany przypadek był incydentalny a po drugie dotyczył zajęcia komorniczego a nie wpływu wynagrodzenia i jego "dotarcia" na konto.
@SHEAD: rzeczywiście, niefajna sytuacja. Drugi problem w przeciągu tygodnia. Bardzo nam przykro. Postaramy sie pomóc. Zawołaj nas jeśli konsultantka się do Ciebie nie zgłosi, jednak daj chwilę czasu, aby COK mógł sprawdzić przyczynę błędu a z całą pewnością otrzymasz odpowiedź.
Halo halo, czy @BankSMART może mi wyjaśnić jak działają Wasze blokady? Dlaczego ta blokada jest z jutrzejszą datą? Pierwszy raz coś takiego widzę i na moje to tak nie powinno działać. Ja rozumiem, że młody bank i wszystko jeszcze w produkcji... ale dat nie ogarniać?
@JabLuszko: przekazaliśmy zgłoszenie do merytorycznego działu, żeby sprawdzić powód dlaczego tak się wyświetliło. Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych informacji podczas weryfikacji wrócimy z pytaniem.
@tajniak13: @Cesarz_Polski: wystarczy czynność z użyciem pinu - zarówno płatność, jak i zmiana PIN w pełni aktywuje kartę. Ważne, aby płatność była stykowa, czy z włożeniem karty do czytnika.
W nawiązaniu do mojego WPISU Dostałem odpowiedź na moją reklamację i nieźle się zdziwiłem. Odrzucili. Powołują się na Komunikat (link w poprzednim wpisie), że wszystko jest w nim napisane i z ich strony wszystko ok. Z ciekawości wszedłem w ten komunikat i niespodzianka: WPROWADZILI ZMIANY KTÓRYCH DOTYCZYŁA MOJA REKLAMACJA (reklamacja dnia 07.12, zmiany w komunikacie 16.12.2015). Na szczęście mam zapisany
@Cesarz_Polski: @mgr_rybak: oczywiście po zmianie komunikatu jest możliwość weryfikacji poprzedniej wersji dokumentu, więc z odwołaniem nie byłoby problemu w opisanym zakresie (że dokument mógłby nie istnieć), ale i tak gratulujemy przezorności i zapisania dokumentu( ͡º͜ʖ͡º) Odnośnie samej reklamacji to rozumiemy Twoje stanowisko i w związku z tym, tak jak napisaliśmy na fb, prosimy o prywatny kontakt. Sprawdzimy powód takiej odpowiedzi i postaramy
Czy jest obecnie DARMOWE konto bankowe bez żadnych opłat okresowych za kartę itp. #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank są spoko, tylko są teraz te opłaty za kartę, czy istnieje jakaś alternatywa całkowicie darmowa?
@PieceOfShit: obecnie pracujemy nad tym, aby była dostępna dłuższa historia. Oczywiście można ją wygenerować do pdfa i będzie już w pożądanym zakresie.
@BankSMART: Witam, wczoraj w nocy chciałem wykonać przelew z Smart Konta oszczędnościowego na Smart Konto poprzez aplikacje mobilną. Niby wszystko w porządku ale mimo tego że na telefonie było prowizja "0 zł" to pobrało mi z konta pieniądze. No i operacja wykonała się 3 razy (mimo że chciałem raz), próbowałem ją cofnąć na stronie internetowej ale przycisk "usuń" nie działał. Więc takim sposobem jestem do tyłu o 15 zł (
Prosimy złożyć reklamację w COK na ilość przelewów. Jeśli chodzi i pierwszy przelew serii wykonanych to jest on darmowy w przypadku, gdy nie był wykonany żaden w danym miesiącu, więc jeśli był pierwszym to również opłata będzie zwrócona.
@BankSMART: witam, dajecie gwarancję, że nie wprowadzicie opłat za korzystanie z rachunku oraz kartę/wypłaty z bankomatów do końca 2016 roku? Podobno was podatek bankowy ominie :)
@brednyk: obecnie nie są planowane zmiany w opisanym zakresie, więc wypłaty, konto, jak i pierwsza karta pozostają za 0 zł.
Bank Smart
Bank SMART jest pierwszym bankiem, który zapewnia unikalną obsługę finansową mobilnych Polaków oraz obywateli krajów członkowskich UE mieszkających w Polsce, a wymagających bieżącej obsługi bankowej równolegle w Polsce i krajach strefy euro.
Hej @BankSMART, moze wy bedziecie wiedzieli teoche wiecej niz Pani z infolinii.
Jak tam wasza nowa aktualizacja serwera ktora trwala 12h, i przez te 12h nie dalo sie korzystac z konta? Bo to chyba i tak za malo czasu dla waszych testerow z produkcji, bo dzisiaj wszystkie transakcje karta rozliczyliscie