TL;DR pomyłkowo zablokowano mi wszystkie środki w #smartbank
Parę dni temu, któregoś wieczoru, loguję się na swoje konto bankowe #banksmart, a tam saldo duże, z czego dostępne środki 0,00 zł. O co chodzi, przecież od jakiegoś czasu nie robiłem żadnych płatności... Dzwonię więc na infolinię, a tam miły pan poinformował mnie, że na moim koncie jest zajęcie windykacyjne. Nic więcej nie miał do powiedzenia, za to podał nr, pod który miałem zadzwonić następnego dnia od 9:00 po więcej informacji. Tak też zrobiłem. Odebrała miła pani i po kilku minutach słuchania relaksacyjnej muzyki, dowiedziałem się, że to pomyłka (błąd systemu) i zaraz moje konto zostanie odblokowane (tak też się stało).
@SHEAD: Widzisz....tak to już jest. @BankSMART mi również zablokował środki, żadnej wiadomości ani SMS, mail czy wiadomość w panelu internetowym o blokadzie. Śmiechu warte to!
Parę dni temu, któregoś wieczoru, loguję się na swoje konto bankowe #banksmart, a tam saldo duże, z czego dostępne środki 0,00 zł. O co chodzi, przecież od jakiegoś czasu nie robiłem żadnych płatności...
Dzwonię więc na infolinię, a tam miły pan poinformował mnie, że na moim koncie jest zajęcie windykacyjne. Nic więcej nie miał do powiedzenia, za to podał nr, pod który miałem zadzwonić następnego dnia od 9:00 po więcej informacji.
Tak też zrobiłem. Odebrała miła pani i po kilku minutach słuchania relaksacyjnej muzyki, dowiedziałem się, że to pomyłka (błąd systemu) i zaraz moje konto zostanie odblokowane (tak też się stało).