Wpis z mikrobloga

jaki rower stacjonarny do 1300 PLN polecacie? nie znam się na tym zupełnie, ale zależy mi na wygodzie i możliwości różnych funkcji. miałam styczność tylko na siłowni z rowerami, jeden to taki klasyczny zwykły, a drugi taki z fotelem i pedały z przodu, jednak takie są zdecydowanie przekraczające ten budżet. no i tak, żeby można było gdzieś go przetestować przed zakupem, więc aby był dostępny w jakichś sklepach stacjonarnych w Warszawie.

#pytanie #rowerstacjonarny #cwiczenia #warszawa
  • 62
  • Odpowiedz
@SScherzo: Po co ci stacjonarny? Robi się ciepło, zbliża wiosna, zaraz lato. Zamiast pocić się się w domu, wyjedź do lasu albo do jakiegoś parku, łapiąc letni wietrzyk i opaleniznę. Sam kupiłem w zimie zwykły rower stacjonarny, pedałowałem 4 miesiące i przyniósł marne efekty, teraz stoi i służy mi za wieszak.
  • Odpowiedz
jaki rower stacjonarny do 1300 PLN polecacie?


@SScherzo: No, ja polecam taki do 297 €. Będziesz zadowolona, choć nie znam osoby, która by kupiła, trochę poużywała i odstawiła i o nim zapomniała. Niezależnie od bajerów.
  • Odpowiedz
@Kosopietek: no widzisz - a ja kupiłam dwa lata temu zwykły rower i robi za wieszak na pranie na balkonie. pytam o stacjonarny. nie prosiłam o opinię, czy kupić zwykły, czy stacjonarny. btw - mam dwa zwykłe rowery. trzeciego nie planuję.
  • Odpowiedz
@kitcre: Wiem po dobie, że stacjonarka nie zdaje egzaminu, i po wielu innych osobach które je kupiły. Zawsze kończy się na wieszaku. Myślałem, że może @SScherzo chce schudnąć na lato i szuka sposobu, to podrzuciłem prawilniejszy pomysł.
  • Odpowiedz