Wpis z mikrobloga

@Rezix: Pierwsze byłeś w technikum
"a było to na zajęciach w Technikum nie wiedziałem jak.."
A za chwile w liceum?
"I tak przez okres liceum wracałem do tego programowania"? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Rezix: cała prawda, ja akurat jestem programistą z doskoku
ale ta przyjemność działającego zgodnie z założeniami kodu, i jeszcze na dodatek estetyka, zgodność ze standardami które używasz
tyle, że do tego, jak do wielu rzeczy, trzeba dojrzeć
  • Odpowiedz
@Rezix: W sumie długo już się udzielasz odnośnie programowania, ale czy po tym dosyć długim okresie czasu jesteś w stanie pokazać cokolwiek co udało Ci się stworzyć? Mam nadzieje, że nie piszesz tylko aby motywować siebie, a przy okazji innych, a efektów ciągle brak. Mam nadzieje, że się mylę.
  • Odpowiedz
@Rezix: Dużo piszesz Rezix, ale nie wiem może przeoczyłem, nie pokazałeś nic co napisałeś w jakiś języku programowania, np w tym c++. Chodzi mi jedynie o dawanie rad... czy dając je, możesz je poprzeć czymś, unaocznić efekt korzystania z nich?
  • Odpowiedz
@Rezix: problemy rozwiązuje się nie tylko będąc programistą, dlatego zawsze mnie zastanawia takie gloryfikowanie tej gałęzi IT. Z czego to wynika?
  • Odpowiedz
@Rezix: Na pewno się przyda całe info. Kończę liceum, robiłem sporo algorytmów, ale jak usłyszę w zadaniu, że Bajtek znowu chce zbudować kanalizacje pod Bajtolandem to chyba rzygnę z przesycenia. Przydadzą się te programistyczne zadania, którymi mogę chociażby się pochwalić znajomemu ;)
Różnica między nami tylko taka, że ja z informatyką wiążę się od zawsze i bardzo głęboko w to brnę. Największa demotywacja była jak kupiłem sobie właśnie w gimnazjum
  • Odpowiedz