Wpis z mikrobloga

@Pumbilion: Elo Mirki i Mirabeli! Co się #!$%@?ło to ja nawet nie.

tl;dr


Mieszkam sobie spokojnie w akademiku. Trochę melanżuję, trochę studiuję. Jak każdy prawilny student w #studbaza . Pewnego dnia wychodzę sobie do łazienki (w segmencie) a tam jakiś nieznajomy #rozowypasek . W sumie nie byłoby nic w tym dziwnego bo nasza administracja nie widzi problemu w umieszczaniu pokoi damskich i męskich w jednym segmencie, problem stanowiło to, że był to nieznajomy #rozowypasek . Z początku pomyślałem, że któryś z sąsiadów wymienił swój różowy albo to koleżanka którejś z sąsiadek. Nic. Przywitałem się grzecznie, zrobiłem co swoje i poszedłem do siebie. Akcja zaczęła się na dobre następnego dnia.

Była środa, Trzech króli. Z racji, że dzień wolny od zajęć na uczelni to postanowiliśmy ze współlokatorem ogarnąć trochę burdel w pokoju, bo święto i w ogóle ludzie narzekają hurr bałagan, #!$%@?, syf, malaria durr jakby nigdy nie widzieli naczyń czekających na pozmywanie od dwóch tygodni. W trakcie zmywania (kuchnia jedna na piętro, więc trzeba sobie radzić w łazience, żeby nie latać przez pół akademika) podchodzi do współlokatora ten różowy, mówi, że jest sąsiadką i prosi o pomoc w ogarnięciu internetu, bo nie może się połączyć. Z racji, że różowy naprawdę ładny 7/10 w skali Stulejmana to z chęcią podjęliśmy się wyzwania. Podczas naszej profesjonalnej naprawy zakończonej klęską (win xp, laptop stareńki a żaden z nas nie zna się zupełnie na tym) dowiedzieliśmy się, że różowy mieszka dopiero od niedawna w akademiku. Była jedynie zakwaterowana i opłacała o października akademik na wszelki wypadek. I taki wypadek nastał. Wcześniej mieszkała z bolcem ale rozstali się i musiała się wyprowadzić.