Wpis z mikrobloga

@Piw_Benzyna: moc porównywalna myślę będzie, teraz tylko kwestia napędu 4x4 czy RWD w Lupo, oraz tego, że jakby nie patrzeć Cali jest cięższa.
Jeżdżę z takim silnikiem w Vectrze - C20NE 115HP, spokojnie wystarczy żeby zaskoczyć inne auta w mieście, a te wszystkie Passki 1.9 TDI zjada się bez problemu, więc świetne auto zanim nie wejdzie się do czegoś mocniejszego.
Z resztą nie warto być mistrzem prostej, a ogarniać w zakrętach,
@Piw_Benzyna: ale oma to blisko 1.5 tony, tutaj jest 1100kg, chociaż i tak dużo bym oddał żeby taką pojeździć, bo tył napęd to klasa sama w sobie.
Ale obecnie uczę się w pełni wykorzystywać to co mam pod maską i objeżdżać te wszystkie ponad 200 konne auta tylko dlatego że się zakręt pojawił, a oni już giną w lusterku jak wcześniej na zderzaku mocno siedzieli - polecam kręte górskie trasy, gdzie
@damian_co_dalej: o którym mówisz? :) ta cali którą wysłałem ma AWD z dołączanym tyłem prawdopodobnie (jeśli skrzyni nie modzili), a do tego Lupo 4.2 na bank quattro albo inne AWD wsadzili, chyba że samobójcy albo RWD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli AWD to bodajże Torseny były przy silnikach ułożonych wzdłużnie.
A FWD bez szpery na mokrym i słabszych oponach mielić potrafi jeszcze mielić przy 70km/h z 175Nm
@magiczny_orangutan: No u mnie w astrze H nawet nie idzie ESP wyłączyć. Jest ale nie ma guzika OFF. Bezpiecznika nie będę wyciągał bo jest on odpowiedzialny jeszcze za inne systemy w samochodzie :P Człowiek chce się zgrabnie złamać na ręcznym w zakręt a tu metaliczny dźwięk, szarpnięcie jednego koła i po zabawie :P