Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@michlo2: generalnie jesli za wczasu pozbedziesz sie wad "wrodzonych" i będziesz mial mechanika co zadba o to, to calkiem wdzięczne auto. ja mam hajlajna z pierwszego wypustu. 16 zaworowego wiec mnie pekajaca glowica ominela i wycierajaca sie zebatka napedu pompy olejowej
  • Odpowiedz
@Stitch: Nie wiem dokładnie jak u mnie z zaworami ale podobno 4motion ma domyślnie 16 i o pękającej głowicy pierwszy raz słyszę. Wszystko to dokładniej 2.0 TDI 140 4motion BKP
  • Odpowiedz
  • 0
@michlo2: ogolnie radzę przerobic naped pompy z tego imbusa malego na wiekszy (domyślnie jest chyba 6 albo 8, a przerabiaja go na 10) wtedy sie nie wyciera. inaczej co ~75k trzeba go wymieniac
  • Odpowiedz
  • 0
@michlo2: dwumase latwo sprawdzić. otwierasz drzwi i gasisz silnik. jak telepie buda jak podczas parkinsona to na wykończeniu, jak gladko to bez zobawien #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@michlo2: to tez w zasadzie objaw dwumasy moze byc, która sie powoli kończy.. dwumasa nie bardzo lubi ostre przyspieszenia z niskich obrotow.

o pompe olejowa mi chodzi btw z tym napedem jej.
  • Odpowiedz