Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert: Ten wasz "internet" to jest jakaś porażka.

Już pominę ze cały dzień prędkość 3Mbps gdzie powinno być 10Mbps według starej umowy albo 20Mbps według nowej umowy, którą mieliście wysłać jeszcze przed wigilią ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Ping przez dzień do najbliższego węzła (sprawdzane przez tracert) w Katowicach (80.50.18.86) są rzędu 1000 i więcej. Człowiek przyjechał na święta a tu nawet nie ma jak sprawdzić poczty...

Całe 2 tygodnie rozłączenia co 2-3h, czasem był uptime nawet 12h, ale to było szybko rekompensowane przez takie same okna gdzie synchronizacji DSL nie było wcale. Przyjechał gość poprosił o nowe hasło ponieważ na inne ruter się logował myślałem, że problem przy tym burdelu (inaczej tego nie sposób nazwać) jaki macie z umowami (Tą umowę to chyba do mikołaja wysłaliście ( ͡° ͜ʖ ͡°) ). Dziś te pingi cały dzień 1000+ i prędkość jak pisałem 3Mbps. Pingi wróciły do normy tylko pojawiła się ta zawrotna prędkość!

Ja zawsze sądziłem ze xDSL to architektura w której więcej się pobiera i to prędkość pobierania jest większa, ale wasza firma jednak potrafiła udowodnić coś zupełnie odwrotnego.

#internet #orange #oswiadczenie #telekomunikacja #neostrada i dla przestrogi #netia #upc #cyfrowypolsat
printf - @OrangeEkspert: Ten wasz "internet" to jest jakaś porażka. 

Już pominę ze...

źródło: comment_ZC3b0Es5S8Y9q3bik2N95vk49zo1O9je.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@OrangeEkspert: Tak myślałem a możesz mi choć powiedzieć czy były wczoraj jakieś awarie czy to jest na mojej linii ponieważ o 4-5 rano wróciło do normy i teraz jak przejdzie technik to co ja mu powiem było i się zmyło :/ oczywiście miejscowość podam na pw jak bedzie potrzebna
  • Odpowiedz
@printf: w przypadku kiedy była awaria na linii to technik będzie o tym wiedział. Niestety bez podania danych nie jesteśmy w stanie sprawdzić awarii w Twojej okolicy. Informacjie na ten temat możesz uzyskać dzwoniąc na infolinię.
  • Odpowiedz