Wpis z mikrobloga

@Fakie: cos tam zawsze dziubalem, ale bez konsekwencji. Komercyjnie ze 4 lata i bylem wtedy na poziomie nooba swiezo oderwanego od jQuery - wiec nie trzeba az tak wielu lat jak sie powszechnie uwaza :)
  • Odpowiedz
@rezoner: Z ciekawości zapytam. Czemu używasz do gier samego canvasa, bez innych znaczników z HTML-a?
Żeby łatwiej to wyeksportować na Androida przy pomocy narzędzi typu CocoonJS?
Też tak kiedyś robiłem, ale dużo wygodniej jest wstawić zwykłego diva z tłem i krawędziami, niż robić to ręcznie w JS-ie.
  • Odpowiedz
@UZ01: Samego Canvasa, bo DOM/HTML renderuje się zawsze nad wszystkim i źle się robi fajne przejścia między stanami.

Też tak kiedyś robiłem, ale dużo wygodniej jest wstawić zwykłego diva


Wygodniej tylko do momentu, w którym nie masz do tego biblioteki.
  • Odpowiedz