Wpis z mikrobloga

@jan-grochowski
Jak to jest, że czytam ama o Waszej grze #gloriavictis sprzed roku i 10 miesięcy i jest tam dużo kwestii o słabej optymalizacji. Dzisiaj oglądam stream z Waszą grą na twitch i koleś ma średnio 30 fps w porywach do 40 fps z dropami do 15! Podczas walki z jedną osobą na arenie... Przecież ta gra nie wyrobi w mass pvp jeśli po 2 latach dalej optymalizacja praktycznie nie istnieje :D Sama gra wygląda ciekawie i inaczej niż inne mmo ale brak optymalizacji do gwóźdź do trumny dlatego chciałem spytać czy przez te 2 lata w ogóle coś w tej kwestii próbujecie zmienić? Bo materiały, opinie ludzi, strimy, gameplaye mówią niestety same za siebie. Dzisiaj czy sprzed 2 lat...
#mmo #mmorpg #gamedev #unity3d
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W tej wersji wszedł bug który po każdej śmierci/powrocie do miasta ponownie uruchamia pętlę doczytującą świat - co powoduje mega dropy przy dłuższej grze. Mam nadzieję, że w dzisiejszej łatce będzie to już naprawione.
Co do optymalizacji - jeszcze długa droga przed nami, jednak w porównaniu z tym co było prawie dwa lata temu jest ogromna różnica. Na moim kompie, z dobrym prockiem i kartą 660 mam 45-50 fpsów na ultra i
  • Odpowiedz
@jan-grochowski: a ile masz na mass pvp? przetestujcie to bo możliwe, że jest duża poprawa na przestrzeni 2 lat, nie próbuje zaprzeczać ale w 2015 dalej pojawiały się posty z zaniepokojeniem na temat optymalizacji, ogólnie byłem zaskoczony, że wykopek jest częścią tego projektu, może to być fajna alternatywa dla wszystkich lub większości mmo z... wiadomo których stron
Ktoś mówił, że gdzieś istnieje opcja donate która gwarantuje też możliwość przetestowania gry?
  • Odpowiedz
@nidriove: jeśli kiedyś w ogóle wyjdzie, od kilku lat w wiecznej alfie z tego co czytam albo i pre alfie, żeby nie było tak, że w czasie premiery gra będzie wyglądała jak aktualne mmo sprzed 10 lat, nie wspominając o optymalizacji
  • Odpowiedz
@xEnzo: dobre spostrzeżenie mogli prototypować w Unreal engine blueprintami a nie walić kodem czy to będzie działać i ewentualnie potem zamieniać blueprinty na C++ jak wszystko jest już dobrze
  • Odpowiedz
@nidriove: ta, trochę obejrzałem combat w gameplay, wygląda trochę jak oporna walka klocków z tetrisa, może nie do końca bo łucznik to jeszcze jakiś fun ale reszta wygląda jak permamentna walka na noże w cs podczas rozgrzewki i może się szybko znudzić, nie wiem czy taki realizm przyciągnie ludzi na dłużej a przecież mmo to raczej długotrwała rozgrywka a nie tomb raider na kilka wieczorów. W CS walka 1vs1 wymaga
  • Odpowiedz
@MasterSoundBlaster: oks!
@xEnzo: Nasz zespół jest mały, i chyba każdy używa Wykopu. Prawie można powiedzieć, że Wykop jest częścią Gloria Victis ( ͡° ͜ʖ ͡°) http://gloriavictisgame.com/shop tutaj można wykupić dostęp do gry za 10$ od teraz.
Co do optymalizacji na PvP - specjalnie stworzyliśmy dwa tygodnie temu tryb "Tournamentu" który przenosi chętnych graczy na specjalną arenę w której spawnują się NPC i walczą oni
  • Odpowiedz
@jan-grochowski: A co z walką? Oprócz łucznika reszta wygląda jak chaotyczna rozgrzewka na noże w kanter strajku, dlatego pewnie na 50 gameplayów 45 jest z łucznikami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Mount & Blade


@jan-grochowski: no to słabo, wygląda jak nudne bicie melee na początku rozwijania swojej postaci praktycznie w każdym MMO, etap który każdy chcę jak najszybciej zakończyć :D tak czy siak powodzenia jak coś się zmieni to wołaj
  • Odpowiedz