Aktywne Wpisy
piotre-gie +174
#przegryw #zwiazki #szaramyszkadlaanonka
40 lat huopskich.
Huop nigdy nawet za rękę nie trzymał.
To koniec dla huopa.
Ehhh...
40 lat huopskich.
Huop nigdy nawet za rękę nie trzymał.
To koniec dla huopa.
Ehhh...
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Nie jestem jakoś szczególnie pracowity, ale po prostu nie wiem jakim trzeba być leniwym #!$%@? żeby komuś nie chciało się wyciągnąć z kieszeni kluczyka i przekręcić go w stacyjce (choć może nie doceniam lenistwa hamburgerów, którzy ten system wymyślili).
Poza tym ten system nie ma żadnych zalet (gdyż dalej trzeba nosić pilot przy sobie), a tylko generuje dodatkowe problemy.
Wystarczy że w pilocie wyładuje się bateria (a zdarzały się mi takie rzeczy, na szczęście w aucie z normalnym zapłonem) i nie idzie się dostać do auta. A o poważniejszych problemach typu awaria centralnego zamka nawet nie wspominam (w tradycyjnym systemie zawsze, przynajmniej od strony kierowcy, był zamek i dało się dostać do auta).
Do tego dochodzi subiektywne poczucie braku pełnego wpływu na samochód.
Niestety ten system jest już praktycznie w każdym nowym aucie, często nawet w standardzie (oczywiście tradycyjnej stacyjki nie da się zamówić nawet w opcji)... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Nie jestem jakimś 40-letnim dziadem czy technofobem (komputer był w domu praktycznie odkąd pamiętam), ale #!$%@? mnie fakt że obecnie auta są usrane elektroniką, niejednokrotnie bezcelowo (jak np.: sterowanie klimatyzacją nie poprzez pokrętła czy przyciski, a przez ekran dotykowy, elektroniczne hamulce postojowe, drive-by-wire i inne tego typu pierdoły).
#samochody #motoryzacja #technologie #oswiadczenie
@Stitch: w Renault ESP się włącza samoczynnie po przekroczeniu 60km/h (niezależnie jak długo jedziesz)
@oficer-prowadzacy: co w tym złego w pojazdach ze wtryskiem sterowanym komputerowo?
#logikainzynierowhondy
@biskup2k: nie jesteś na bieżąco cumplu, świece bardzo się zmieniły wraz ze zmianami silników od prostych dwufazowych grzałek ze starych silników, przez świece trójfazowe, aż do obecnych z czujnikiem temperatury w środku. Zmieniła się też rola świec, bo o ile najstarsze konstrukcję potrzebowały świec do rozruchu w niskich temperaturach, o tyle nowsze z jednej strony
@oficer-prowadzacy: u mnie w Renault scenic to super opcja. szczególnie na zakupach, nie musze nic odkładać tylko łapie klamkę i się otwiera. jak padnie akumulator to wyciągam z karty kluczyk i otwieram auto. jak padnie bateria to podobnie. po włożeniu karty do "stacyjki" odpali nawet bez baterii. nie ma minusów, a auto już
Kolejna rzecz to upraszczanie konstrukcji. Elektroniczny zapłon gdzie nie potrzeba żadnego
@oficer-prowadzacy: Możesz sterować głosem. Za dopłatą ;)