Aktywne Wpisy

dudi-dudi +156
źródło: temp_file1626108576032173446
Pobierz
Podoba mi sie taka jedna kasjerka z Dino troche grubsza ale ja akceptuje duży rozmiar xd wczoraj spojrzelismy sobie głęboko w oczy i tak wlosy poprawiała... przez noc myslalem jak sie kochamy xD nawet se sklepac nie mogłem bo w delegacji jestem, ludzie to zwierzęta xDDD zagadał bym do niej po robocie gdyby tylko nie te j----e kolejki...




![5-minutowe nagranie wyczynów kierowcy Mercedesa AMG na autostradzie A4 [video]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/60ad3e40a783a18af4b12cc900a460dcc4c30a95b93551d5d122288b88c2beea,q80.jpg)
Mirki, mam problem. Chyba dosyć błahy ale jakoś nie ogarniam.
Dajmy na to mam sobie skrypt w którym mam jakieś tam 3 boole:
bool controls = true;bool zoom = false;
bool active = true;
i mam trzy obiekty z takim samym skryptem X którym chcę korzystać z tych booli, ale w którym mam IFa który na podstawie swojej jakiejś tam zmiennej oznaczającej korzysta z danego boola. np.
if(name == controlsObject)controls = !controls;
else if (name == zoomObject)
zoom = !zoom;
else
active = !active;
No i ok. Takie coś zadziała. Ale dajmy na to że chcę często korzystać z tych opcji i takie IFowanie częste jest nieładne. Więc robię w każdym obiekcie boola STATE i coś takiego:
if(name == controlsObject)STATE = controls;
else if (name == zoomObject)
STATE = zoom;
else
STATE = active;
i wtedy już nie wołam za każdym razem IFa żeby rozstrzygnąć jaki to przycisk tylko cokolwiek robię to operuję na STATE a ten już działa na tej wartości którą mu przypisałem.
JAK TO ZROBIĆ?!
Pierwsze co mi przyszło do głowy to REF, ale REF działa inaczej. Jak zrobić taki odnośnik? Taką referencję jakby? Jak dany przycisk nazywa się jakoś to zmienna STATE odpowiada za coś tam i wtedy operując już na tej zmiennej STATE każdy przycisk sobie indywidualnie zmienia co innego.
Wydaje się głupio błaha sprawa a nie mogę ogarnąć. o.O
Wywoływanie za każdym razem IFa czy Switcha wydaje mi się jakieś takie... mało wydajne.
Czyli mam sobie ten wskaźnik STATE i dwa przyciski z tym samym skryptem który po naciśnięciu robi to:
STATE =
mam sobie skrypt Settings i w nim:
public static bool inputMethod;public static
http://gameprogrammingpatterns.com/state.html
Aha, jeśli środowisko się przyczepi o enuma jako indeks tablicy, to go zcastuj.
A do nazw łatwych do ogarnięcia jest właśnie enum, będący jednocześnie iteratorem. Jak nie potrzebujesz tego teraz, to będziesz później. Potwierdzone info, niestety. Powodzenia!
A co do zastępowania tych moich boolów tablicą to jakoś nie jestem przekonany. Wtedy zamiast się odwołać:
if(settings.mouseInverted) something;