Wpis z mikrobloga

Udało mi się w czystym Javascript (Vanilla JS ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) napisać kilkulinijkowy kod, za pomocą którego mogę obracać Element wokół osi X i Y.
3 funkcje były potrzebne:
- 1: odczyt współrzędnych kliknięcia, oraz wywołanie funkcji 2.
- 2: Nowe wartości obrotowe przez przeciąganie myszą (dodaj różnicę między - obecnymi współrzędnymi myszki, a pierwotnymi z funkcji 1 - oraz obecny stan obrotu obiektu)
(wsp.Nowe - wsp.Stare + poprzednie wartości obrotowe)
- 3: zakończenie odczytu poprzez opuszczenie klawisza.

Przyda mi się do grafiki 3D z animacjami w CSS. Jakość mojego kodu poprawiła się od tego momentu. JavaScript "pobrudził" mi kod HTML w przykładzie z linku, przez co stał się mało wydajny.
#webdev #css #html #javascript ( #programowanie )

rukh - Udało mi się w czystym Javascript (Vanilla JS ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) napisać kilkulinij...

źródło: comment_XUQeOk7MwtgvjmZpw95nHbDSZ7DQZyjg.gif

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rbielawski: Ale wszyscy tak rozpisują kody, trudno się odczytać. Przekombinowałem kody z drag and drop i gotowe. Wszystkie kody IE wywaliłem, bo na co mi, gdy IE nawet porządnie 3d nie wspiera. Zamiast do left-right, wrzuciłem wartości odczytu myszki do transform: rotateX() rotateY();
  • Odpowiedz