Wpis z mikrobloga

Taka ciekawostka. Jak kupujecie w komputroniku przez ich stroje internetowa z odbiorem w salonie to oni traktują to jako rezerwacje. Bardzo sprytnie omijają w ten sposób prawo do zwrotu przez 14 dni które przysługuje osoba prywatnym które kupują przez internet. Ja się nadzialem niestety. Co ciekawe pan w salonie kiedy chciałem zrobić zwrot nawet nie oderwał zwrotu od monitora kiedy z nim rozmawiałem o tym. Jego słowa "takie coś to działa tersz tylko jak pan przez allegro kupuje". Nie wiem czy był tak głupi czy głupca robił ze mnie. Tak czy inaczej nie polecam tego sklepu.

#komputronik #komputery #sklepy #opinia
Wirtuoz - Taka ciekawostka. Jak kupujecie w komputroniku przez ich stroje internetowa...

źródło: comment_wU0bWNQ5zDE5LRhijE1gQGvKD73tS57l.jpg

Pobierz
  • 147
@Wirtuoz: skoro uważają że ta forma zamówienia to nie sprzedaż to zarezerwuj wszystko co mają w sklepie do odbioru w jednej placówce na #!$%@?. Skoro to nie sprzedaż to nie musisz tego odbierać
@Wirtuoz: @Komputronik_pl: kiedy amazon wejdzie do Polski wytrzymacie na rynku góra 6 miesięcy( ͡° ͜ʖ ͡°) i właśnie przez takie głupie podejście do klientów. Czy macie prawo odmówić zwrotu? Możliwe, chociaż osobiście mam wątpliwości. Czy dobrze wpływa to na wasz wizerunek i wiarygodność? zobacz wyżej.
@enron: z twojego opisu świata wynika ze strach bułki w sklepie kupić, jednakowoz żyjąc 26 wiosen nie zdarzają mi sie wspomniane sytuacje. To kwestia inteligencji? Jak myślisz?


@armatoramator: prędzej kwestia niskich wymagań :) Jak mam np. na podstawie parametrów "żarówki LED" stwierdzić czy będzie się nadawała do jakiegoś konkretnego pomieszczenia w domu - a nie zostanie uznana za "trupie światło" albo "zbyt słabe"? Jak mam liczyć na opinie jakichś nielicznych
@enron: za wysyłkę zwracają tylko jeżeli wysłali uszkodzony towar, jeżeli po rodu się rozmysliles w ciągu 14 dni to nie muszą ci zwraca kosztów twojej wysyłki do nich
@enron: za wysyłkę zwracają tylko jeżeli wysłali uszkodzony towar, jeżeli po rodu się rozmysliles w ciągu 14 dni to nie muszą ci zwraca kosztów twojej wysyłki do nich


@Wirtuoz: mam na myśli koszty wysyłki do klienta - nie widzę nijak uzasadnienia czemu sprzedawca ma ponosić również ten koszt. Klient chciał, klient dostał, rozmyślił się - trudno. Ale niech poniesie jakiekolwiek konsekwencje swojego niezdecydowania (lub słabego rozeznania).
@Wirtuoz: sensem przepisów o zwrocie w terminie 14 dni jest fakt że nie masz możliwości zapoznania się z produktem. Skoro idziesz do sklepu to masz możliwość zapoznania się z nim więc mają rację.
@Wirtuoz: ten sklep to jest w ogóle żenada. Chciałem wziąć sprzęt za niecałe 3k na raty. Ich kalkulator na stronie policzył mi coś koło 150 zł koszta rat. Jak tam przyszedłem to sprzedawca zaczął mi wkręcać, że trzeba ubezpieczenie i jakieś inne pierdoły i wyszło prawie 600 zł kosztów kredytu... A potem jeszcze mówił mi, że będzie mniejszy koszt jak wezmę przedłużoną gwarancję, ale w sumie to wyjdzie 800 zł kosztów....
Dlatego odradzam zakupy w takich sklepach jak Komputronik (rezerwacja zamiast zakupu), Euro (to samo), Sferis (chęć zakupu na allegro, opłacenie tego online, z odbiorem w sklepie i tak traktują jako osobisty zakup i trzeba na sądową ścieżkę z nimi wkraczać).

Za to na plus do ewentualnego testowania sprzętu przed zakupem polecam:
- X-KOM - zakup przez allegro z odbiorem w salonie, możliwość zwrotu w salonie; zakup online z odbiorem kurierem też
@Wirtuoz: To jest bardzo częste. Czy sprawiedliwe? Nie, ale trzeba wiedzieć, że to działą w dwie strony... Są ludzie, którzy sobie robią wypożyczalnie sprzetu na tej zasadzie, no to pojawiły się rezerwacje i to nie tylko w Komputroniku, ale i w innych, chyba np. RTV AGD też, ale nie zdziwiłbym sie jak praktycznie zawsze z odbiorem w punkcie...
@Wirtuoz: z tego co pamiętam, to jeszcze był warunek, że zgadzasz się na obowiązek zapłaty ;) Czyli realnie już zawierasz umowę, skoro musisz zapłacić, a jednak wymigują się od obowiązku przyjmowania zwrotu.
Generalnie sam staram się właśnie tak kupować rzeczy. Kupuję przez Internet, odbieram osobiście. Wygląd zewnętrzny mogę sprawdzić w salonie nie zajmując zbytnio czasu, a szczegóły w domu. Jak coś nie działa, to prościej zwrócić, niż reklamować.
@Wirtuoz: To nie jest omijanie prawa, wiesz co to zakup na odległość? Na miejscu teoretycznie można obejrzeć towar i nie kupować kota w worku. Chyba, że ja czegoś nie wiem. Tak ma wiele sklepów, komputronik nie jest wyjątkiem, chciałeś wydymać Freda na przesyłce hehe( ͡° ͜ʖ ͡°)
@theboo: oficjalnie wg X-KOM przy zamawianiu online (np. allegro) - odbiór w salonie = zwrot w salonie,
odbiór poza salonem (kurier lub paczkomat) = wysyłka do Częstochowy.
ale... widziałem ostatnio na Twitterze https://twitter.com/radko93/status/668757790597455872 że można do salonu zwrócić coś, co przyszło do paczkomatu.

Na miejscu teoretycznie można obejrzeć towar

@Marty_Mcfly87: i ktoś dla Ciebie odpakuje towar, który dopiero wszedł - np. premiera iPhone 6s, który skusił wielu posiadaczy 6 (bez