Wpis z mikrobloga

O kurcze Mirki, nie spodziewałam się takiej odezwy na moje wczorajsze pokaż formę

1448 plusików (to stan na 00:02) na pewno zmotywowało mnie do dalszej pracy, a jeszcze milej mi się zrobiło, gdy czytałam wiadomości, że ktoś dzięki mnie zaczął ćwiczyć, czy się zmotywował. Wow.

Za wszystkie opinie w komentarzach, czy wiadomościach - i te pozytywne, i neutralne, i nawet negatywne serdecznie dziękuję. Dostałam dużo świetnych rad na PM i pewnie prędzej, czy później je wypróbuję. Dzięki Mirasy.

Co do osób, które pytają mnie co zrobiłam i co mają robić. (skrzynka pęka mi w szwach i nie nadążam z odpisywaniem).
Rany, nie zrozumcie mnie źle, chętnie bym wam pomogła, ale... jestem totalnym amatorem, nie czuję się na siłach, bo zwyczajnie się nie znam, pewnie jest dużo większe prawdopodobieństwo, że doradzę wam źle z ćwiczeniami i trochę się tego boję.
Pewnie gdybym wstawiła tutaj swój plan treningowy, który opiera się też na ćwiczeniach z jutuba (spoko, nie Chodakowska) - mirki, które aktywnie buszują po tagu #mikrokoksy oplułyby rogalami ekran ze śmiechu.
Osobom, które napisały do mnie PM odpisałam, chyba wszystkim - jeśli kogoś pominęłam dowoływać się tutaj, ale proszę nie sugerujcie się tym co ja robiłam, ja się zwyczajnie na ćwiczeniach nie wyznaję, a dostaję pytanie, czy sądzę, że białeczko1 jest lepsze od białka2.
Rany, ja tego nawet w ręce nie miałam : D
Pytajcie pod #mikrokoksy tam jest mnóstwo osób, które na pewno są diabelnie ogarnięte i chętnie wam pomogą.

Jeśli chodzi o pytania ogólne: ćwiczyłam codziennie, pół godziny, czasem troszkę mniej jeśli byłam zmęczona, a czasem więcej jeśli rozsadzała mnie energia.