Wpis z mikrobloga

Wiem, że wpis miał być wczoraj, ale padłam :C

Mam dwa zasadnicze obowiązki - rozwiązywanie zgłoszeń oraz pomoc tzw. I linii (w tym przyjmowanie połączeń jako "kierownik").
Zgłoszenia to temat rzeka. Najgorsze są zgłoszenia tworzone w punktach sprzedaży. Jakby mnie na długość ręki dopuścili do tych punktów to.... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przykłady durnych zgłoszeń:
- klient zgłasza, że nie może wysyłać SMSów. Pojawia się komunikat "aplikacja wiadomości została zatrzymana". Proszę o weryfikację. - no kurde, jasne xD
- klientowi padł router. zgłasza, że nie pojedzie go oddać do naprawy, chyba że zapłacimy mu 100 zł/h, a zajmie mu to dwie godziny. - XD cóż, nie każdy sprzęt ma gwarancję door to door, polecam kłócenie się z huawei. może zwrócą koszty xD
- klient składa skargę na kuriera GLS (XD) bo się rozłaczył, gdy klient na pytanie czy jest ktoś w domu odpowiedział, że kot - ogólnie skargi na kurierów czy pracowników in postu się zdarzają, a my z tym nic nie zrobimy, przeciez nie zadzwonię do GLS - ej wasz kurier był niemiły xD
- klient zgłasza, że nie wysyłał SMSów a ma na fakturze naliczone 0,19 groszy, żąda korekty. - samo się #!$%@? wysłało xD Nie no, dobra, raz była sytuacja gdy faktycznie, research w necie wykazał, że nokia wysyła SMSy, ale w dalszym ciągu my za to nie odpowiadamy. Standardem są też zgłsozenia ALE JA NIE ROZMAWIAŁEM TAK DŁUGO - to się trzeba rozłączać xD
- klient składa skargę, że przy zawieraniu umowy został wprowadzony w błąd, bo miał miec jakiś tam pakiet a nie ma. i wszystko spoko, ale.... umowę zawierał w październiku 2014 roku XD nagle go olśniło, że płaci np. za rozmowy na numery stacjonarne?
Rozmowy z klientami też bywają ciekawe. Szczególnie jako kierownik.
Na razie jeden przykład z kierownika, jak sobie poprzypominam i pogadam z ludźmi z pracy to opiszę więcej.
Klient (prawdopodobnie #!$%@?) sadzi się, że pakiet cykliczny przyznał mu się proporcjonalnie - w każdym regulaminie jest zapisane, że pakiety cykliczne uruchomione w trakcie cyklu rozliczeniowego są przyznawane proporcjonalnie do pozostałych dni okresu - czyli jak włączysz pakiet 5 GB w połowie miesiąca to Ci się przyzna 2,5. No i jemu też się tak przyznało. Zaznaczę, że pakiet był za 5 zł, przyznało mu się ok 1 GB i doliczyła złotówka xD
Rozmawiałam z nim chyba pół godziny, wmawiał mi że jest RADCĄ PRAWNYM, że go oszukałam, że do sądu mnie poda bo to ja mu źle pakiet przyznałam XD że on żąda już teraz przyznania mu 5 GB bo nas zniszczy xD bo jemu się nie wyświetlił link do regulaminu jak włączał pakiet więc wygra w sądzie. O złotówkę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na koniec, jak mu po raz trzeci powtórzyłam, że rozmowa jest niemerytoryczna więc się zaraz rozłączę to powiedział WAL SIĘ NA RYJ i sam się rozłaczył.

ogólnie zdaję sobie sprawę z tego, że play jest pełen patologii, ale ludzie też są durni.
jak mi się przypomni to opiszę więcej.
#konsultantplay #infolinia
  • 52
@mojwa: Jednak dodzwonił się do mnie biznes, któremu podczepili ofertę indywidual bez minut, tylko z pakietem SMS - i weź tu próbuj przekonać faceta do oferty, albo próbuj przekupić rekompą.
@mojwa: ok to bede tunel #!$%@?. Inna sprawa ze warto zrobic pracownikom ulotke ze ipv6 to nie ipv4 i nie chce kupic dzierzawy adresu publicznego ipv4. Nie mam bolu dupy. Poprostu pro tip na przyszlosc