Aktywne Wpisy

Apu-Apustaja +3
niesamowite że wykop jest już tak martwy że o 3 w nocy liczba użytkowników online wynosi 5

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Skopiuj link
Skopiuj link

Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
HURR, MAŁO PERKÓW, DURR, UPROSZCZONE
Wiadomo, że nie jest to stary system, ale bez jaj, że jest jakiś biedny.
źródło: comment_q7xPDCJSo1SLbwZhG1KQ5qtFY999mXX9.jpg
Pobierzźródło: comment_3xB9Am5nAHswHwCNp6H78SC57j7Jo1JP.jpg
Pobierzno chyba z tym gloryfikowaniem poprzednich części to was srogo p-------o.
@ChuckNorris_: Aha. Typowy argument po przystawieniu do ściany xD
Komentarz usunięty przez moderatora
W poprzednich liczyły się przede wszystkim umiejętności, a perki były bonusem (stąd nazwa). Nie dostawałeś ich co poziom, ale co 3 albo co 4 i tylko niektóre mogłeś wziąć ponownie (czyli tak jakby ulepszyć). Dzięki temu gracz zawzse czekał co tam ciekawego się pojawi i musiał dokonywać trudnych wyborów (bo większość była naprawdę świetna). Od czasów F3 zmieszano perki z traitami,
W pierwszych dwóch to różnie było, bo np. jakiś perk dawał bonus do umiejętności, więc wcale takie interesujące nie były. Obsidian stwierdził, że to była bieda, bo perki powinny modyfikować grę (np. odblokowywać nowe ścieżki dialogowe, nowe ciosy w walce wręcz, itd.) zamiast dodawać jeszcze więcej punktów umiejętności.
Ale taki perk jak Idiot Savant to dobry pomysł, bo w poprzednich grach inteligencja to był taki cheese, który umożliwiał
@ChuckNorris_: Porównujemy 4 z poprzednimi częściami, jak ciągle się tu robi.