#programowanie #cpp #lua Witam szanowne Mireczki, zastanawiam się czy któryś z was ma jakieś doświadczenie w programowaniu w c++ + lua - mianowicie nie wiem czego ugryźć w wolnym czasie między pracą. Tak więc czy ktoś mógłbyby mi polecić jak "Wgryźć się w proces innego programu (gierki w tym wypadku) i dodać do niej jakąś dodatkową funkcjonalność" ? Ebooki i jakieś tutki mile widziane odnośnie mielenia pamięci innego programu.
"Wgryźć się w proces innego programu (gierki w tym wypadku) i dodać do niej jakąś dodatkową funkcjonalność" ?
@windoo: tak jak z kazdym innym skyptowaniem - musisz oprogramowac punkty gdzie chcesz miec integracje, wystawic odpowiednie obiekty etc. Nie ma lekko niestety...
@M4ks a znasz może jakiś racjonalny program do przeglądania pamięci konkretnego procesu ? Z możliwością śledzenia zmian w pamięci podczas wykonywania akcji (jakiś racjonalny debugger)
@windoo: a co ma wspólnego lua z modyfikacją pamięci innego programu ? Lua tutaj może być najwyżej wykorzystana do testów w realtime bez rekompilacji exeka.
Co do modyfikacji pamięci, to interesuje Cię DLL injection oraz funkcja WriteProcessMemory oraz jej pochodne.
Do łatwej synchronizacji własnego kodu obiektowego używaj luabind
@JoeBlade A bo ogólnie mam na celu napisanie prostego bocika potem w miare możliwości rozwijanie go a do wykonywania czynności wg uznania użytkownika mają być skrypty lua
@windoo: to najpierw ściągnij sobie jakiś gotowy edytor pamięci, np. ArtMoney i w nim spróbuj wyedytować jakąś wartość z gotowej gry lub własnego programu. Jak znajdziesz odpowiedni adres, to stwórz sobie kod do edycji pamięci oparty na funkcji którą podałem.
Witam szanowne Mireczki, zastanawiam się czy któryś z was ma jakieś doświadczenie w programowaniu w c++ + lua - mianowicie nie wiem czego ugryźć w wolnym czasie między pracą. Tak więc czy ktoś mógłbyby mi polecić jak
"Wgryźć się w proces innego programu (gierki w tym wypadku) i dodać do niej jakąś dodatkową funkcjonalność" ?
Ebooki i jakieś tutki mile widziane odnośnie mielenia pamięci innego programu.
@windoo: tak jak z kazdym innym skyptowaniem - musisz oprogramowac punkty gdzie chcesz miec integracje, wystawic odpowiednie obiekty etc. Nie ma lekko niestety...
Co do modyfikacji pamięci, to interesuje Cię DLL injection oraz funkcja WriteProcessMemory oraz jej pochodne.
Do łatwej synchronizacji własnego kodu obiektowego używaj luabind