Wpis z mikrobloga

#morele #morelenet #sklepyinternetowe #prawo

Witajcie, Mirki, mam pytanie.

Kupiłem chłodzenie na procesor SilentiumPC Grandis XE1236 (v2) w morele.net. Płaciłem przelewem przez Internet i po zaksięgowaniu opłaty i dostarczeniu produktu do punktu odebrałem osobiście. Przychodzę do domu, otwieram... i widzę ślady użytkowania - najbardziej rzuciły się resztki niewyczyszczonej pasty termoprzewodzącej. Niezadowolony, ale niech będzie, to tylko chłodzenie, pewnie ktoś używał kilka dni i się rozmyślił

Ale przyglądam się mu bliżej i coś wydaje się krzywe... cholernie krzywe! Zdjęcie niżej.

Nie mam pojęcia czy to poprzedni właściciel tak wykrzywił czy tak przyszło z fabryki i zwrócił lub reklamował - zastanawiam się jak mógłbym najszybciej odzyskać pieniądze lub sprawne chłodzenie - obie opcje są OK, nie wiem tylko, która szybsza. Nie chciałbym też sytuacji, że mnie zaczną obwiniać o uszkodzenie (swoją drogą jestem ciekaw jak to wykrzywienie powstało). Pytam się tutaj, bo do morele już nie zdążyłem się dodzwonić (odrzuciło połączenie o 15:50...) i ogólnie wolno z nimi wszystko mi idzie ostatnio, ale to temat na inny wpis.

Tu mają rózne opcje zwroty/reklamacje/etc. (http://www.morele.net/pomoc_grupa/1/), ale nie wiem, która w praktyce jest najszybsza i najtańsza (w jednej za odbiór osobisty (mimo płatności z góry) miałbym opłacać wysyłkę jeśli bym zgłaszał uszkodzenie?).

Pozdrawiam
Pobierz Mirek007 - #morele #morelenet #sklepyinternetowe #prawo

Witajcie, Mirki, mam pytan...
źródło: comment_VK6nsAc23iM3tRCgFo3mxegYIQjFJZNf.jpg
  • 4
@Mirek007: Zadzwoń pogadaj opisz sytuację powiedz czego chcesz. Jak rozmowa nie przebiegnie po Twojej myśli to możesz odstąpić od umowy i kupić w innym sklepie by mieć pewność że drugi raz tego samego egzemplarza nie przyślą.