Wpis z mikrobloga

Mirki, czy kupując coś w sklepie elektronicznym (w tym przypadku produkt gopro) , NOWY , sprzedawca może mi powiedzieć, że ich sklep nie daje żadnej gwarancji, i jeśli coś będzie nie tak, to do producenta mam pisać ?
Sytuacja wygląda tak, że kupiłem kamere i podczas nagrywania jest strasznie słaba jakość dźwięku i dodatkowo podczas nagrywania coś stuka - co bardzo słuchac podczas odtwarzania na komputerze.

#prawo #prawohandlowe #kamera #gopro
  • 5
@bartixon: jak nagrywasz w tym wodoszczelnym case to dźwięk oczywiście będzie mocno stłumiony, miałem coś mniej więcej podobnego, a stukanie jeśli jest bardzo cichutkie to to po prostu praca kamery i jak coś będzie głośniej to tego nie słychać :) nagraj coś bez obudowy i porównaj. ale jeśli nie trafiłem z diagnozą to odpowiem na pytanie:P
Sklep ma racje, on Ci gwarancji nie udziela, bo gwarancja jest producenta, ale produkt na
@bartixon: tak jak piszę @Adams_GA gwarancja to tylko dobra wola, ale sklep musi przyjąć z niezgodnością z umową (do dwóch lat jak zakup na osobę prywatną bodajże), wtedy mogą Ci nagwizdać - jeżeli coś na prawdę jest zepsute.

Co do stuków, za @wiewior_s , jeżeli nagrywasz w obudowie, stuki mogą być od pracy autofocusa np., a dźwięk stłumiony.