Wpis z mikrobloga

@Kick_Ass: Więc mamy kopie silnika od Virago, chyujową ramę i tylny wachacz wołający o pomstę do nieba, zawieszenie i hamulce z dupy - no ale przy 17 KM pewnie dają radę i ogólny wygląd nie wpisujący się w idę cafe -r.
Sissie po całości.
Jak za 10 lat zaczną robić dobre moto to mnie zawołaj :]
@Jofiel: doskonale rozumiem @Kick_Ass: cos tam sie na rynku dzieje i wchodza nowe modele. Ok. Rynek rosnie a to jest odpowiedz. Dla mnie ok. Ze to chinskie to wiemy. Z czasem jakosc tego bedzie szla w gore. Na razie te motocykle sa dosc slabe i maja kiepskie parametry ale cene juz maja taka ze przestala byc super atrakcyjna. 12 tys? Jak pisalem za to mozna troche podlubac i zrobic swoj
@bocznica: pewnie że tak, zgadzam się w całej rozciągłości, ale co z niepasjonatami? Ludzmi którzy chcą nowy motocykl i wyglądający atrakcyjnie z gwarancją? Wiem, za 12 koła można mieć parę fajnych moturków, moim faworytem jest aprilia strada. Szukam sobie właśnie wiatrówki, założyłem jakiś pułap cenowy i to że sprzęt ma być nowy, i na forum wszyscy jak mantre powtarzają, dozbieraj i kup slavie albo kup używanego hw...i weź tu dyskutuj z
ale nie widać jakoś żeby serwisy pękały w szwach


@Kick_Ass: Eee...widać :) . Zadzwoń sobie do lokalnego serwisu Rometa albo Junaka i spytaj jak szybko Ci zrobią serwis jeśli chcesz się przekonać. 2 miesiące, może 3. Pytałem mechanika czy to dlatego, że tak dużo ich się sprzedaje. Nie, to dlatego, że tak się sypią odpowiedział.

Ale dla kogoś kto się nie boi samemu świecy zmienić, linek, łańcucha, gaźnik podregulować - bardzo
@Kick_Ass: Ale oceniasz na oko czy gadałeś z nimi albo próbowałeś im zlecić jakąś naprawę? Albo może mają niby serwis ale mechanika jeden dzień w tygodniu, bo i z tym się spotkałem. Mechanik jakiś tam na umowie jest potrzebny żeby być oficjalnym serwisem rometa. Ale jak się im chce zostawić motocykl do roboty to go nigdy nie ma, bo robi jeszcze w dwóch innych serwisach, plus swoim własnym.
A sam SCMB 250 mi się nawet podoba. Zapomnijcie o cenie 12 tys., bo nikt tego nie będzie kupował w tych pieniądzach, po sezonie i na następny rok będą zalegały niesprzedane sztuki po 9, a po negocjacjach po 8 tysięcy i wtedy można już pomysleć. Mało kto kupi 250-tkę, bo prawko B już trzeba mieć, a skoro się je ma to wielu będzie wolało większe pojemności.

Ciekawsza będzie ta marka RMT, bo