Wpis z mikrobloga

Mirki biznesowe, proszę o Wasze opinie. Czy ktoś ma umowę z firmą #dpd ? Od jakiegoś czasu to co się u nich odpierd... to jest żal. Kilka przesyłek tygodniowo mi niszczą, klient musi sporządzać protkół szkody z kurierem, przesyłka do wyrzucenia, pierdzielenie się z reklamacją. Kasę oddają (80% szkody) ale strata wizerunku firmy jest nie do ocenienia. Dlaczego klient przez ich partaczenie ma czekać dłużej na (nową) przesyłkę, dlaczego musi się bawić w odsyłanie, protokoły itd? Serio, od 2-3 miesięcy to co #!$%@? DPD się w pale nie mieści. Będę wdzięczny za Wasze opinie oraz sugestie, która firma kurierska jest godna miana FIRMA. Pozdrawiam. #dpd #kurier #pocztapolska #ups #dhl
d.....2 - Mirki biznesowe, proszę o Wasze opinie. Czy ktoś ma umowę z firmą #DPD ? Od...

źródło: comment_T4iWwjiankmfh3GYvaVkALhSrEPcH9YM.jpg

Pobierz
  • 13
@dawid012: Od kilku lat jako klient obserwuje pogorszenie jakości kurierskich. Kiedyś dzwonili, pytali się o której mi pasuje itp. a teraz to człowiek boi się wyjść do sklepu by nie dostać awizo. Zawsze uważałem że kurier > poczta ale od kilku miesięcy całkowicie zrezygnowałem z kuriera na rzecz poczty. Jeżeli i tak po tą paczkę muszę iść to wole dać zarobić poczcie.
@Gh0st: Tak, o siódemce wiem, jednak to miało miejsce z pół roku temu, a syf jest od 2 miesięcy. Baba - opiekunka z ramienia dpd płakała mi do telefonu, że ciężkie czasy mają. Jakby mnie to interesowało i było jakimkolwiek wytłumaczeniem..
@dawid012: Od 3 lat nie miałem ani jednej reklamacji. Nigdy nie zniszczyli przesyłki. Kurier48 za 7,00 netto dochodzi w 99,9% w 24h. Jeżeli klienta nie ma w domu to paczka czeka na najbliższej poczcie, a nie na końcu miasta. W okresach przedświątecznych za te same 7,00 netto paczki dostarczane są też w soboty. Wysłałem koło 10 000 przesyłek.
Widząc, jak kurierzy UPS, DHL, DPD, K-EX obchodzą się z paczkami i klientami
@semperfidelis: Skoro 3 lata, to co powiesz na sytuacje, ktora miala miejsce 2 lata temu w okregu warszawskim - zwolniono okolo 300 pracowników poczty i wszystkie paczki lezaly ponad miesiac na sortowni (takze te, ze zwierzetami czy żywnością, podobno był tam istny gnój, zwierzaki zdychały itp). W moim przypadku to dało podwójnie w kość, klienci nie byli w stanie tego zrozumieć.
Druga sprawa, super istotna - poczta nie chciała mi dać
@dawid012: Ja korzystam z DPD - wysyłam głównie produkty szklane, raz miałem sytuację, że przez tydzień 90% paczek uszkodzone i tak jak piszesz, 1,5 miesiące trwa reklamacja ze zwrotem na konto 80% wartości towaru... sick! Ale po tej sytuacji kierownik regionu opieprzył ludzi i teraz nie rzucają xD Ogólnie wysyłałem każdym kurierem, ale reszta nie uznawała moich reklamacji (produkt szklany, paczka fizycznie nie uszkodzona, tylko rzucona co powoduje uszkodzenie towaru -
@Neaopoliti: 80% od wartości netto do tego. Ostatnią reklamację jaką złożyłem opisałem im,że żadam X pln więcej za szkody wizerunkowe dla firmy, zobaczymy co odpiszą, czekam :) I tyle w sumie, podziękowałem im za współpracę. Póki co mam nowego kuriera, jak narazie wszystko ok, oby nie zapeszać :)