Wpis z mikrobloga

Hard1: To polecam właśnie droge Martina, schodzilismy standardowa droga tzn przez Batyżowiecka probę i wejscie by bylo trochę nudne cos jak trudniejsza wersja wejscia na Rysy :)
@Tarrant: Nie znam się niestety na drogach, jakie tam są. Póki co wszędzie wchodzę bez lin, z użyciem wyłącznie własnych nóg i rąk. Z linami mam doświadczenie jedynie na ściankach wspinaczkowych. Ale myślę, że i na takie wspinanie się po górach kiedyś przyjdzie pora :)
  • 10
@wonsz_smieszek: tak 3 osoby w tym przewodnik, co prawda trasa mozna juz isc legalnie bez przewodnika, no ale nie czulismy sie jeszcze na tyle doswiadczeni :) w trudniejszych miejscach zakladane sa punkty przelotowe a w mniej zeby skalne oferuja ze jak polecisz to przeciwwaga drugiej osoby Cie zatrzyma. Ogolnie lepiej nie spadac :p Nie ma zadnych ulatwien w postaci lancuchow i klamer jak np. Na Orlej. Skala teundosci to II tatrzańska
@hard1: Rozumiem. Tzn. rozumiem poniekąd - argument z ładnym widokiem nigdy do mnie nie przemawiał ;) Ostatnio weszliśmy na jakaś śmieszna górkę, na której spędziliśmy noc - było zimno jak #!$%@?. Ja byłam tam z konieczności, ale widziałam ludzi, którzy najpierw spocili się wchodząc, a potem marzli na gorze z własnej woli. XD
@Tarrant: jestem ignorantem i #januszegor, bo jak mialem 10 lat bylem kolejka na Kasprowym :) Tak pytam właśnie, bo się zastanawiałem, czy jak ktoś poleci, to po prostu nie zabierze ze sobą pozostałej dwójki :)

Ale jeśli to jest II, a Orla ma 0, to wtf? Tyle o Orlej słyszałem, że K2 to przy niej nic, że śmierć zagląda w oczy na każdym kroku, że weźmiesz oddech w złym momencie
@hard1: akurat na tej drodze jest moment gdzie trzeba wykonac zjazd co prawda krótki ale lina jest niezbedna. Ps. Spotkalismy tam samozwanczego przewodnika stary dziadek z broda i kijem prowadzil 5 osob :) jak Gandalf :d co prawda tylko z przełeczy Termajera na Gerlach jakies 40m