Wpis z mikrobloga

C--j w dupę sklepowi NET-s.pl moja opinia taka jest.

Sprzedają towar którego nie mają na stanie, a statusu na stronie i tak nie zmieniają aby kogoś naciąć dalej.
I teraz czekaj do przyszłej środy. A bawiąc się w zwrot kasy wyjdzie jeszcze dłużej bo i zamawiane na firmę i faktura.
Oj ja im wystawię opinię na stronach potem.

#niepolecam #pcmasterrace #gorzkiezale #sklepyinternetowe
ElCidX - C--j w dupę sklepowi NET-s.pl moja opinia taka jest.

Sprzedają towar któr...

źródło: comment_6m7ppAopqlCGemJfLpEVbn2b1jHBQUyR.jpg

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ElCidX: za to kocham wykop, zbieram się do zakupu kilku cześci do kompa i szukam opinii o sklepie bo pierwsze słyszę a cenowo najlepiej wychodzą, ale po Twoim wpisie i linku z pierwszego komentarza sobie odpuszczam :D odkopałem wpis sprzed roku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@ElCidX: jak sie sprawuje? Ja od zawsze siedzialem na radeonach ale ostatnio kupilem 1060. Teraz sie przymierzam zeby reszte kompa zmodernizowac :)
  • Odpowiedz
@ElCidX: i5-3350P, 2x4Gb DDR3 1866mhz, asrock pro4. Niby wszystko przyzwoicie chodzi, gierki na ultra. Ale czasem zarzuca jakimis ciezkimi rawami i wtedy potrafi lekko zadyszki zlapac. Najchetniej to bym procka ram i plyte i obudowe opchnal razem, zeby sie nie bujac ze sprzedaza kazdej czesci... no jeszcze ta lipa z pamiecia 970 hehe a Ty co masz do swojej grafy?
  • Odpowiedz
2018, a tutaj nadal się nic nie zmieniło. Na stronie NET S info, że niby „towar dostępny”, „wysyłka średnio w 24 godziny”, a potem nie dość, że przez 2 dni nie umieją zaksięgować wpłaty przez PayU (chyba robią to ręcznie), to jeszcze razem z potwierdzeniem wpłaty wysyłają e‐mail, że planowana wysyłka w 3‐5 dni roboczych. Czyli tydzień trzeba czekać zanim w ogóle coś SPAKUJĄ I WYŚLĄ. Co, kupują w innym sklepie i
  • Odpowiedz
Cieszę się, że mogę wnieść trochę negatywności do internetu i podpinam się pod wpis, bo net-s wciąż nie potrafi ogarnąć podstawowych funkcjonalności i wystawia towar, którego nie ma. Bardzo mnie cieszy przy okazji, że po wpisaniu "net s opinie" wpis "c--j w dupę sklepowi net s" jest u mnie trzeci na liście wyszukiwań.
  • Odpowiedz
Też przychylam się, bardzo fajna inicjatywa. Ja kupiłem od nich urządzenie wielofunkcyjne HP, wpłata pieniędzy i cisza. 3 tyg. cisza, piszę emaila, na gg do pracowników, cisza. Telefon stacjonarny - sekretarka. To znalazłem ich na Allegro zakupiłem iMAC za 13 tyś i czekam, po 2 dniach odzywają się co z wpłatą (a cwaniaki mają tylko do wyboru kurier płatne z góry nic innego) to pytam o urządzenie HP. Kobieta odpisuje, że transport
  • Odpowiedz
Do tej pory ta sama sytuacja, właśnie czekam na towar, który był "dostępny w sklepie internetowym", ale jak zapłaciłem to napisali, że jednak muszą czekać na dostawę, a jak mi nie pasuje, to mam sobie popatrzeć w termin wysyłki, który wynosi 1-10 dni. Jak zapytałem co ma termin wysyłki do tego, że podają informację sprzeczną z informacją ze strony i to na nią się powołują (czyli brak ma magazynie), to nic nie
  • Odpowiedz
Niestety przed zakupem w NET-S nie przeczytałem licznych negatywnych opinii jakie można znaleźć w Internecie na temat tego sklepu. Zamówiłem u nich produkt za ponad 1800zł. Zgodnie z przysługującym mi prawem produkt sprawdziłem. Niestety nie spełniał moich oczekiwań toteż go oddałem i tu się zaczęły problemy. Biorąc pod uwagę reputację sklepu przygotowałem się na próby oszustwa ze strony NET-S. Przed wysłaniem zrobiłem zdjęcia produktu, które pokazują, że jest on w stanie nienaruszonym
  • Odpowiedz
03.03.2019r. złożyłem zamówienie na drukarkę. Według opisu ze strony miało zostać wysłane od 1 do 8 dni.
12.03 zgłosiłem sklepowi przekroczenie czasu realizacji. W międzyczasie cena tego samego sprzętu na ich stronie i u konkurencji spadła, poprosiłem więcej o wyrównanie do ich obecnej ceny. Odmówiono i przekazano mi informację, że zamówienie ma zostać wysłane za kolejny tydzień. W związku z niewywiązaniem się przez NET-S z umowy zakupu, chciałem zrezygnować z zamówienia, do czego mam takim wypadku pełne prawo. Obsługa sklepu odmówiła, mówiąc że nie mogą anulować zamówienia i pisząc jakieś głupoty, że nie mogę odstąpić od zakupu biorąc fakturę na firmę. Nie wiem czy to ich złośliwość, czy ignorancja, że nie odróżniają niewywiązania się z umowy od konsumenckiego prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
15.03 przyszła do mnie drukarka. Oczywiście nie ta, którą zamówiłem, a zupełnie inna i znacznie gorsza. Natychmiast ich o tym poinformowałem.
18.03 dostałem maila, że wysyłają kuriera z zamawianą przeze mnie drukarką, który ma też odebrać ode mnie tę wcześniejszą.
19.03 zadzwonił do mnie kurier, który próbował doręczyć mi drukarkę, ale nie mógł, bo okazało się, że NET-S wysłał ją pod zupełnie zły adres - inna ulica, inne miasto, inne województwo. O tym również poinformowałem ich natychmiast.
22.03 w końcu przyszła do mnie zamawiana przeze mnie drukarka (19 dni po zamówieniu). Nie było jednak przy niej faktury. Tak samo jak nie było jej na mailu czy na ich stronie internetowej. Od razu napisałem maila z prośbą o fakturę.
  • Odpowiedz
Chciałbym ostrzec wszystkich przed oszustami ze sklepu net-s.pl. Dnia 01.06.2019 kupiłem od nich żelazko Tefal Pro Express Ultimate Care GV9580 AntiCalc za 1050 zł. Przyjechało uszkodzone, co zauważyliśmy z racji innych obowiązków 10tego dnia po zakupie. Mimo wszystko, sklep nie chciał przyjąć towaru spowrotem, a proponował, żebyśmy dali go na gwarancję do autoryzowanego serwisu. Oddaliśmy je, serwis je sprawdził po czym wydał nam dokument, iż żelazko nie może być naprawione, a sklep
  • Odpowiedz