Wpis z mikrobloga

Uwaga Mirki i Mirabelki spod tagów #firma #biznes #dzialalnoscgospodarcza #wlasnafirma a przede wszystkim #pomyslnabiznes

Kilka rzeczy już w życiu robiłem, a przy okazji poznałem sporo ciekawych osób. Głównie tą drogą trafiają do mnie kolejne osoby które potrzebują mojego wsparcia. Wsparcia w otwarciu, lub rozwoju własnej firmy.

Z ciekawych rzeczy które udało mi się bardziej lub mniej współrealizować:
1) Firma szkoleniowa. Firma stawia na naukę komunikacji.
2) Firma usługowa. Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami.
3) Produkcja koszulek reklamowych.
4) Stacja diagnostyczna.
5) Wprowadzenie nowego produktu spożywczego na rynek.
6) Wprowadzenie na rynek linii zeszytów szkolnych.

Znajomi z którymi pracuję zajmują się PR i marketingiem na wysokim poziomie. Oglądane przez Was kampanie polityków to w kilku przypadkach ich robota. Ja zajmuję się głównie bezpieczeństwem inwestycji, ale jak trzeba to i stronę postawię, czy zrestrukturyzuję koszty.

Ostatnio trafił do nas znajomy, który chce realizować punkt 5. Ma fajny przepis, chce to ładować w słoiki i sprzedawać. Oczywiście powoli ogarniamy temat, ale przy okazji powstała inna inicjatywa. Każdy z nas ma jakąś swoją działalność, ale spotykamy się przy takich okazjach i to daje nam dużo większą frajdę. Chcemy zająć się tym zawodowo.

Jaki jest plan?
Jeśli ktoś chce otworzyć firmę i ma na nią pomysł, a nie do końca wie jak to ugryźć to może zgłosić się do nas. Jeśli w naszej ocenie pomysł jest w naszym zasięgu (do zrealizowania), to oferujemy pomoc. Może to być pomoc w promocji, reklamie, ocenie szans, badaniu konkurencji, czy też pozyskaniu konkretnych koncesji lub zezwoleń. W skrócie: TY masz pomysł, my mamy doświadczenie.

Ile za to?
Jak wiadomo nie ma nic za darmo. Jeśli chcesz mieć dobre wizytówki, to dostaniesz je za dobrą flaszkę, ale jeśli masz bardziej skomplikowane zadanie to usiądziemy i policzymy ile to ma kosztować. Jeśli chcesz ciąć koszty, to możemy wejść jako udziałowcy w Twój pomysł.

Jeśli ktoś ma pytania, uwagi, propozycje... wicie co robić ;-)

Żeby większa ilość osób mogła zostawić tutaj swoje cenne komentarze (! usuń konto !) wpis publikuję od razu w gorących ( ͡ ͜ʖ ͡) )
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@krzysztof114: brzmi to trochę absurdalnie... "jeśli chcesz zrobić biznes - przyjdź do nas, zrobimy go dla Ciebie!". Jeżeli ktoś chce wydrukować wizytówki to idzie bezpośrednio do drukarni/ew. grafika - wpisując w google "wizytówki". Jeśli ktoś chce wykonać analizę rynku - przecież wystarczy też sobie znaleźć firmę która profesjonalnie się tym zajmuje.

Twory które robią wizytówki a po godzinach załatwiają koncesje na obrót paliwami żeby w nocy liczyć liczbę klientów pobliskiego
  • Odpowiedz
@krupek: W tym przypadku nie klasyfikujesz się jako klient, bo masz większa wiedzę i dasz sobie radę sam. Z drugiej strony, zawsze można zrobić coś lepiej. Jeśli wiemy jak, to podpowiemy. Przykład z wizytówkami może być dobry. Jeśli pójdziesz do drukarni, to dostaniesz projekt jak z drukarni - średni albo słaby. Zanim zrobisz wizytówkę musisz się zastanowić kto ją dostanie. W zależności od branży możesz dobrać np kolor. Inne kolory
  • Odpowiedz
@krzysztof114: Ja gdy chcę produkt kiepski, tani - kupuję te grafiki na Allegro; gdy chcę coś lepszego - szukam firm które mają niezłe projekty wykonane i pracowali dla dużych firm. Płacę więcej, dostaję lepszą usługę. I co mi da to,że zgłoszę się do Was? Rozumiem,że sami ten projekt wykonacie... ale wykonacie pewnie tak jak inni , dobrzy graficy na rynku. Nie mogę znaleźć zalet mimo,że naprawdę ich szukam :-(
  • Odpowiedz
@krupek: my nie chcemy robić dla Ciebie wizytówek. My chcemy budować od podstaw, przebudowywać, wprowadzać nowe produkty i usługi. Zbudowanie całości z zadbaniem o taki detal jak wizytówka to jest nasz pomysł. Rozumiem, że nie jest on dla Ciebie, i nie mam z tym problemu. Sam prowadzę swoją firmę bez pomocy ludzi jak ja.
  • Odpowiedz