Wpis z mikrobloga

W Three.js niezbyt da się robić wielomateriałowe meshe (w sensie: da się, ale nie do końca tak, jak to być powinno ;<), więc musiałem napisać klasę, która rozwiąże ten problem. Dodatkowo, zakodowałem binarny format modeli, więc dane też są chudsze (jeszcze tylko by tak dodać do eksportera opcję konwersji także z Collady i byłoby już pro <3)

Obrazek nie zachwyca, ale pokazuje że to działa - klasycznie: Teapot :3


#ihatejavascript #gamedev #nocnazmiana
PsichiX - W Three.js niezbyt da się robić wielomateriałowe meshe (w sensie: da się, a...

źródło: comment_xC7jMOXciJsstp0UPCCewbimT6akHfdP.jpg

Pobierz
  • 11
@MP0WER: eksporter łyka aktualnie plain text OBJ i za pomocą Bufferów zapisuję dane binarne (big-endian; używane przez model materiały oraz sub-meshe), potem po stronie przeglądarki odczytuję ArrayBuffer za pomocą DataView - tak, całkowicie 'ręcznie' koduje i odkodowuje dane binarne (lubię mieć pełną kontrolę) xD