Wpis z mikrobloga

#oswiadczeniezdupy
Taka firmę jak kronopol w Żarach permanentnie powinno obstawiać ITD. Kierowcy #podludzie godzą się na oczekiwanie po 5-8h, a potem wjezdzaja na załadunek na magnesach:/ Wyobraźcie sobie, że portier, słysząc tutaj o kończącym się czasie pracy kierowcy pyta czy nie ma może magnesu. Na moje stwierdzenie, że nie dowiedziałem się, że jestem słaby kierowca. A miałem dzis być w domu. Na pocieszenie, czy stoję, czy jadę zarabiam tyle samo, a dzięki temu się wyspie :p #gorzkiezale #transport #logistyka #spedycja
  • 11
@absoladoo: Jestem przeciwko lamaniu przepisow, ale podstawienie sie pod rampe/odjechanie z rampy na magnesie nie uwazam za podstawe do karania kierowcow. Powiedzmy max 50-100 metrów.
@c1nu: od tego mam ten nowy tachograf, na którym mogę jechać do 1 minuty i nie zerwie pauzy (dobry pomysł UE dzięki któremu nie martwię się, że będzie trzeba się kawałek przestawic).
A pod rampą co? Pojedziesz na magnesie i nie wlaczysz pracy? To tez jest karalne, a poza tym ciekawe kto da Ci jakiekolwiek odszkodowanie jeśli np. złamiesz nogę na rampie lub potraci Cię wózkówy, a oficjalnie pauza, a nie
@absoladoo: Cofniesz pod rampe w przeciagu 1 minuty na ciasnym i ruchliwym placu? Szacun :) Potraci Cie wozkowy? Od kiedy kierowca w ogole wchodzi na magazyn i w jakim celu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@c1nu: chodzi mi o to, że nie zamierzam tak robić. Ciesze się z auta na którym żadne kombinowania nie działają :p
Zwykle nie wchodzi, chyba że jeździ firanka i przerzuca pasy :)
@absoladoo: I bardzo dobrze, ze nie zamierzasz tak robic, bo ja z perspektywy spedytora to jak najbardziej popieram. Jak wszyscy zaczna tak robic to moze te #!$%@? molochy naucza sie, ze naczepa sluzy do transportu, a nie do magazynowania towaru. Podjezdzaja kierowcy na zaladunek/rozladunek i musza stac po 12h. Niestety zdarzaja sie takie sytuacje wymagajace od kierowcy "zlamania" przepisow, ale wszystko w granicach rozsadku.