Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@noekid: nie mam umowy pod ręką. Podpisywałem umowę z dialogiem z siedziba we wrocławiu (teraz tam jest niemal dziura w ziemi) a nie netia a netia mi każe to gdzieś odsyłać na koniec swiata.
  • Odpowiedz
@JURCZ91: czyli jak wysle im list zwykły za 2 zł z potwierdzeniem nadania zeby miec ze im cos wyslalem to bedzie spokoj bo w magazynie to i tak na przemiał idzie i nikt nie patrzy co tam mają? ;)
  • Odpowiedz
@krisip: odesłanie na własny koszt o jeszcze nic. ja odesłałem 2 urządzenia (modem + dekoder), paczka doszła. a netia policzyła mi 500zł za brak sprzętu i usilnie wmawiała mi, że paczka doszła, ale tylko z jednym urządzeniem. Dopiero po interwencji na fb anulowali mi komornika...
  • Odpowiedz
@krisip: Jeszcze pół roku temu pracowałam na infolinii Dialogu/Netii, więc Ci podpowiem. Według regulaminu w ciągu 14 dni od daty rozwiązania umowy należy na własny koszt odesłać sprzęt na adres:
Netia SA
Magazyn Centralny
Arvato Polska
Kopytów 44D bud. 4
05-870 Błonie k. Warszawy,
ale z tego co pamiętam, klienci Dialogu mogli oddać sprzęt w salonie sprzedaży podpisując na miejscu protokół zdawczo-odbiorczy. Musisz dopytać, bo nie wiem, czy jest to
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
A to byla infolinia dialogu czy juz netii? Bo wiem ze mieszkalas na popkach wiec tam jest specyficzna sytuacja:)
  • Odpowiedz